بخشدار مرکزی خلخال:

دانش‌‎‌آموزان مناطق کوهستانی خلخال از آموزش‌های مجازی محروم‌اند

بخشدار مرکزی خلخال گفت: دانش‌آموزان برخی از روستاهای واقع در مناطق کوهستانی این بخش از ادامه تحصیل بصورت فضای مجازی و یا استفاده از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد محروم هستند.

دانش‌‎‌آموزان مناطق کوهستانی خلخال از آموزش‌های مجازی محروم‌اند

سید عیسی کریم‌پور روز شنبه افزود: نبود زیرساخت‌های ارتباطی و ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در تعداد زیادی از روستاها از جمله کهران ،آل‌هاشم ، صفلی ، سوسهاب ، اناویز و تعدادی از روستاهای جوار مرکز دهستان لنبر موجب شده تا دانش‌آموزان این مناطق به برنامه آموزشی مجازی دسترسی نداشته باشند.

وی اظهارداشت: در برخی از روستاهای بخش مرکزی نیز دانش‌آموزان به علت فقدان آنتن‌دهی تلفن همراه به ناچار به ارتفاعات و کوه‌های اطراف روستا می روندو این برای آنها مخاطره‌ساز است.

بخشدار مرکزی خلخال گفت: قطعی تلفن‌های ثابت در روستای لنبر و مرکز دهستان ۱۷ روستای بخش مرکزی خلخال نیز مشکلی است که باید برطرف شود.

کریم‌پور با بیان اینکه درمانگاه روستا و مرکز دهستان لنبر فاقد پزشک است، تشریح کرد: اهالی ۱۵ روستای بخش مرکزی برای امور درمانی خود به تنها درمانگاه موجود منطقه در مرکز دهستان لنبر مراجعه می‌کنند.

او همچنین مشکل آب شرب روستاهای کلستان علیا، چلنبر ،فقدان پل ارتباطی بر روی رودخانه روستای کلستان سفلی و قطعی تلفن ثابت همراه در این روستاها را از جمله دیگر مشکلات اهالی روستاهای بخش مرکزی خلخال ذکر کرد.

بخشدار مرکزی خلخال با بیان اینکه این بخش دارای ۵۳ روستا می‌باشد، گفت: اهالی این روستاها برای ماندگاری نیازمند خدمات بیشتر هستند، در گذشته تعداد قابل توجهی از اهالی بدلیل کمبود امکانات اولیه زندگی مهاجرت کرده‌اند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها