دستگیری یک مانکن به خاطر عکس‌های جنجالی‌اش

یک مدل مصری در پی عکسبرداری در نکروپلیس باستان در سقاره مصر دستگیر شد.

دستگیری یک مانکن به خاطر عکس‌های جنجالی‌اش

روزنامه محلی الاخبار الیوم، به نقل از منابع امنیتی گزارش داده است که سلما الشیمی و عکاس او از سوی اداره تحقیقات گردشگری مصر بازداشت شده‌اند.

این روزنامه وابسته به دولت، گزارش داد که این تحقیق‌ها‌ با ارسال یک شکایت از سوی یک وکیل به دادستان کل، آغاز شده است. گفته می‌شود این وکیل، خانم الشیمی را متهم کرده است که با پوشیدن لباسی به سبک فارونیک، به میراث فرهنگی مصر بی‌احترامی کرده است.


روزنامه الاهرام نیز گزارش داده است دوشنبه گذشته مصطفی الوزیری، دبیرکل شورای عالی آثار باستانی، آغاز تحقیق‌ها را اعلام کرد.

به نوشته ایندیپندنت در تصاویر ارسال شده به اینستاگرام خانم الشیمی، جایی که او بیش از ۵۶ هزار فالوئر دارد، می‌توان مشاهده کرد که وی لباسی سفید با کمربند، گردنبند و سربند به سبک مصریان باستان پوشیده است. برخی از این عکس‌ها او را ایستاده در کنار هرم زوسر که ۲۷ قرن پیش از میلاد ساخته شده است، نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸، مصر، قانون جرایم اینترنتی را به تصویب رساند که به دولت اختیار کامل برای سانسور اینترنت و نظارت بر ارتباطات می‌دهد. در این قانون، مجازات‌ حبس حداقل دو ساله و جریمه نقدی تا ۳۰۰ هزار پوند مصری، در نظر گرفته شده است.

منبع: ایران آرت

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حمیدی
    0

    عکس اش کو

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      بزن تو گوگل

  • کاش من هم عکاس بودم
    0

    ای وای . قلبم . ای وای . ای ووووی . آخه این فرشته دستگیر کردن داره آقای وکیل . خجالت بکش . مشکلات اونجا حل شده فقط مونده طرز لباس پوشیدن این عزیز دل . بگو که توی گلوتون گیر کرده میخای به این وسیله .....

  • عباسی
    0

    تبارک الله احسن الخالقین . چه طلایی .

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی خوشکله

  • ناشناس
    0

    خیلی حسودند

  • احمد
    0

    لااقل از اون عکس های دیدنی اش را می گذاشتید که جفت گونی کندم بغل کرده بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟