رییس اتاق اصناف سبزوار:

تعطیلی اصناف در سبزوار تمدید شد

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: با توجه به وضعیت قرمز سبزوار به لحاظ ویروس کرونا ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار صنوف این شهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

تعطیلی اصناف در سبزوار تمدید شد

علی کیانی روز شنبه افزود: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار که از ابتدای آذر ماه در سبزوار اعمال شده همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۷ هزار واحد صنفی سبزوار صاحبان ۶ هزار واحد آن مشمول محدودیت‌های شغلی شده‌اند که ۳۵ درصد صنوف را در بر می‌گیرد.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها شامل مشاغل گروه یک یعنی نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و چاپخانه‌ها، تعمیرگاه‌ها و لوازم یدکی و مشاغل فنی نمی‌شود.

کیانی افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، توصیه‌های بهداشتی به سایر صاحبان واحدهای صنفی این شهر ابلاغ شده است و چنانچه صاحب صنفی تخلف کند با او برخورد می شود.

وی ادامه داد: هم اینک هفت تیم بازرسی از فرمانداری، اصناف و صنعت و معدن، بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، بسیج و تعزیرات در سبزوار فعال هستند و با واحدهای صنفی که از مصوبات ستاد کرونا در شهرستان سرپیچی کنند برخورد می شود.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

سبزوار در ۲۴۱ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴۷ تن بر اثر بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۹ هزار و ۶۹۵ تن رسیده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها