مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمان:

۱۴۰۰ تن مرغ در هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام جنوب کرمان از توزیع یکهزار و ۴۰۰ تُن گوشت مرغ در هفت شهرستان این منطقه خبر داد.

۱۴۰۰ تن مرغ در هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع شد

جواد شهریاری روز شنبه از رشد ۲۹۰ درصدی توزیع مرغ نسبت به مدت مشابه سال قبل در این منطقه خبر داد و افزود: توزیع مرغ منجمد تا رسیدن قیمت مرغ به نرخ مصوب در جنوب کرمان ادامه دارد.

وی تاریخ مصرف مرغ های توزیعی را پنج ماه اعلام و کیفیت این محصول را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مردم نگران کمبود مرغ نباشند، اظهار داشت: مرغ منجمد به مقدار کافی ذخیره سازی شده لذا در زمینه تامین این اقلام پروتئینی هیچگونه مشکلی نداریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جنوب کرمان قیمت مرغ توزیعی را برای مصرف کننده در جیرفت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و سایر شهرستان ها 15 هزار تومان عنوان کرد.

وی تعداد توزیع کنندگان اقلام پروتئینی و نهاده های دامی منطقه جنوب کرمان را ۱۰۰ عامل اعلام کرد و توزیع این اقلام را راستای تعادل بخشی به بازار اقلام پروتئینی و نهاده های دامی و در راستای طرح های تنظیم بازار و طرح های ویژه دانست.

شهریاری تصریح کرد: توزیع اقلام پروتئینی و نهاده های دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ٩١ تن گوشت گوساله، پنج هزار و ۸۰۰ تن جو، یکهزار و ۱۰۰ تن ذرت و بکهزار و ۱۰۰ تن کنجاله سویا در سطح بازارهای هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع شده است، از رشد ۸۸ درصدی توزیع جو، ۳۵ درصدی ذرت و ۱۰۳ درصدی کنجاله سویا نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: با وجود کمبود نهاده ها در سطح کشور به لطف خداوند و تلاش تمام مجموعه ارکان شرکت و سازمان های مرتبط، جنوب کرمان در این زمینه مشکل خاصی نداشته است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جنوب کرمان گفت: مردم هرگونه سواستفاده احتمالی در زمینه احتکار یا گرانفروشی را از طریق شماره تلفن ١٢٤ اطلاع رسانی کنند.

جنوب استان کرمان، هفت شهرستان پهناورترین استان کشور را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها