انصاف و تدبیر را کنار نگذارید/ حکایت مدیریت شهری اهواز و مخالفانش

اگر در دغدغه مندی برای مردم شهر صادقید دست یاری به مدیریت شهر بدهید و با انصاف و تدبیر این ماه های باقیمانده را سپری کنید.

انصاف و تدبیر را کنار نگذارید/ حکایت مدیریت شهری اهواز و مخالفانش

در هفته های اخیر که مسئولان شهرداری اهواز در حال آماده سازی شهر برای مقابله با پیامدهای احتمالی بارندگی ها و پیشگیری از بحران آبگرفتگی معابر و خیابان ها بودند عده ای افراد با طرح مباحثی پیرامون استیضاح شهردار در فضای عمومی و رسانه ای، تخریب وسنگ اندازی در مسیر فعالیت شهردار و همکارانش را در دستور کار قرار داده بودند.


این در حالی بود که شهرداری بر اساس یک برنامه ریزی مشخص، از ماه ها قبل با شناسایی نقاط بحرانی، اقدامات جدی برای جلوگیری از بروز مشکلات عدیده برای مردم را آغاز کرده بود و همچنان که دیدیم در این بارندگی ها، نقاط بحرانی و مساله ساز اهواز به حداقل ممکن رسید و بجز در دو ناحیه، سایر نقاط آب بدون مشکل خاصی تخلیه و زندگی عادی مردم جریان یافت و دو منطقه خاص هم با اندکی تاخیر مشکل رفع شد و تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز مشکل در آینده اتخاذ شده است.


متاسفانه عده ای از افراد بجای آنکه نقد و نصایح سازنده را در دستور کار قرار دهند با شخصی سازی مناسبات و اظهارنظرهای خود، دغدغه ها و مطالبات مردم را فراموش کرده و در پی بی ثباتی و تزلزل مدیریتی در شهر بوده اند و چه بسا اگر این پارازیت ها آنهم در سال پایانی فعالیت شورا نبود، امروزه شاهد تحولات بهتری در شهر می بودیم.

حال هم دیر نشده و به مخالفان شهردار می گوییم نقطه نظرات و مخالف خوانی هایتان محترم، اما اجازه بدهید در این مدت اندک باقی مانده از دوره کنونی شورا، روان و ذهن مردم اهواز درگیر فضاسازی ها و جدل های شما نباشد و همه با هم دست در دست یکدیگر برای رفع مشکلات مردم بکوشیم.

اگر در دغدغه مندی برای مردم شهر صادقید دست یاری به مدیریت شهر بدهید و با انصاف و تدبیر این ماه های باقیمانده را سپری کنید وگرنه هیچ انسان عاقل و منصفی، تغییر در سطح کلان مدیریت شهر آنهم تنها چندماه مانده به فعالیت شورا تایید نمی کند.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها