رییس پلیس راه یزد:

بیشتر جاده‌های استان یزد لغزنده است

رییس پلیس راه یزد گفت: بر اثر بارندگی‌ شب گذشته و بامداد امروز (یکشنبه)، سطح بیشتر جاده‌های استان لغزنده است و با توجه به شرایط جوی، رانندگان برای پیشگیری از حوادث احتمالی بیشتر مقررات را رعایت کنند.

بیشتر جاده‌های استان یزد لغزنده است

سرهنگ سیدعلی آسیایی روز یکشنبه افزود: رانندگان برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در طول مسیر حرکت فاصله‌ طولی، سرعت مجاز و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته، تردد وسایل نقلیه در تمامی جاده‌های استان بدون مشکلی صورت می‌گیرد، ادامه داد: شهروندان و رانندگان برای پیشگیری از حوادث احتمالی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند .

هرچند هواشناسی میزان بارندگی شب گذشته استان را اعلام نکرد اما بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز، افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات تداوم رگبار باران و برف پیش‌بینی می‌شود

یزد در مسیر استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن ۹۰ تا ۱۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها