طارمی: حامد لک رفیقم است، با او کری خواندم/ پنالتی‌های صددرصد را روی من نمی‌گیرند

طارمی: حامد لک رفیقم است، با او کری خواندم/ پنالتی‌های صددرصد را روی من نمی‌گیرند

مهدی طارمی گفت شادی پس از گلش، به خاطر کری‌هایی بوده که با حامد لک داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر کنم تماشاگران خیلی از این بازی راضی بودند. ما توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و می‌توانستیم از این موقعیت‌ها به گل‌های بیشتری برسیم.
او درباره صحنه‌ای که با حامد لک برخورد کرد ولی داور آن را پنالتی تشخیص نداد گفت: به نظر من صددرصد پنالتی بود. هر کارشناسی هم که بگوید که این صحنه پنالتی نبوده، قطعا دلش با پرسپولیس نیست. من در این صحنه توپ را با خودم بردم که حامد لک به من خورد و پس از آن توپ به دست من برخورد کرد که این یک اتفاق عادی است و به نظرم حامد لک روی من خطا کرد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکتش پس از گلزنی که به سمت حامد لک رفت بیان کرد: من با حامد دوست هستم و روی حساب دوستی کری‌هایی با هم داریم. این هم کری بود و روی حساب دوستی من این کار را انجام دادم.
مهدی طارمی درباره این موضوع که سال گذشته توانست پنالتی‌های متعددی برای پرسپولیس بگیرد ولی این فصل موفق به انجام چنین کاری نشده گفت: پنالتی‌های صددرصد را روی من نمی‌گیرند. البته نظر داوران محترم است و به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم. پنالتی‌گیری یک هنر است و مدافعان می‌توانند حواس‌شان را بیشتر جمع کنند که روی من پنالتی نکنند. پنالتی‌هایی هم که تا الان گرفته‌ام همه درست بوده است.
او با بیان اینکه در این فصل به آقای گلی فکر نمی‌کند، اظهار کرد: پس از جلسه‌ای که با برانکو داشتم اولویتم قهرمانی پرسپولیس شد و بعد از آن برای آقای گلی تلاش می‌کنم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: هم سروش رفیعی و هم سامان نریمان جهان بازیکنان خوبی هستند و در تیم‌های خود نمایش خوبی داشته‌اند و آن‌ها می‌توانند به تیم ما کمک کنند. در پرسپولیس هر بازیکن جایگاه خودش را دارد و این طور نیست که بازیکنی برای گرفتن جای دیگری به تیم ملحق شود.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها