لطفی:

نبود دیاباته و غفوری احساس شد/ دست محمود فکری بسته بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید تعداد بالای مصدومان آبی‌پوشان، دلیل توقف این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بوده است.

نبود دیاباته و غفوری احساس شد/ دست محمود فکری بسته بود

سعید لطفی درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعنت نفت آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: صنعت نفت مثل پیکان برای یک امتیاز به میدان آمده بود و بازی بسته‌ای ارائه داد. در نیمه اول صنعت نفت خیلی محتاط بازی کرد و بعد از دریافت گل اول چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی را تهاجمی دنبال کرد و چند موقعیت ایجاد کرد و به گل رسید.

او ادامه داد: به نظر من مصدومیت‌های استقلال در این مدت بسیار زیاد بوده است و در ۴ هفته گذشته، این تیم ۸ بازیکن مصدوم داشته است. این مساله هم به مسئولان ما برمی‌گردد که یک زمین خوب فراهم نشد و باعث شد استقلال در چمن مصنوعی تمرین کند. این مصدومیت‌ها کار دست استقلال داد. در بازی با صنعت نفت، دست محمود فکری بسته بود و بازیکان تعویضی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

لطفی افزود: استقلال،‌صنعت نفت را خوب آنالایز کرده بود چون نقطه قوت حریف در میانه میدان بود که با حضور بازیکنانی مثل شجاعیان، رضاوند، مهدی‌پور و باقری این برتری به نفع استقلال تمام شد. این مساله فضا را برای دفاع‌های کناری ایجاد کرد و حتی باعث شد احمد موسوی به گل برسد. به نظرم در این بازی ما ارسال‌های بی‌هدف داشتیم و در بازپس‌گیری توپ‌ها استقلال مشکلات قابل توجهی داشت. مهدی‌پور به نظرم توانست انتظارات را برآورده کند و به نظرم بازی قابل قبولی داشت.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادن،‌ تعداد خطای بالایی داشتند و باعث شد تیم حریف اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد و به استقلال ضربه بزند. همچنین شاگردان محمود فکری در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و باعث شد صنعت نفت آبادان بتواند فرصت‌های قابل توجهی به دست بیارود.

سعید لطفی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی توقف استقلال مقابل صنعت نفت چه بود؟ اظهار کرد: دلیل اصلی این تساوی، نبود بازیکنان تاثیرگذارش مثل دیاباته و غفوری بود. استقلال یک لشگر مصدوم دارد و این هم به زمین تمرین تیم برمی‌گردد.

او در پایان گفت: اگر بازیکنان مصدوم برگردد و دست محمود فکری برای چیدن ترکیب بازتر باشد، می‌توان به استقلال به عنوان یک مدعی نگاه کرد. امیدوارم شرایط زمین تمرین استقلال مناسب باشد که به خاطر زمین دیگر استقلال مصدوم ندهد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها