بیش از ۳ هزار بازدید از اصناف در اندیمشک انجام شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از انجام بیش از سه هزار بازدید از اصناف توسط کارشناس‌های بهداشت محیط این مرکز در یک ماه گذشته خبر داد.

بیش از ۳ هزار بازدید از اصناف در اندیمشک انجام شد

عبدالرحمن روحانی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس در اندیمشک در یک ماه گذشته نظارت بر انجام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح این شهر تشدید شده است.

وی افزود: کارشناس‌های بهداشت در این بازدیدها به صورت مستمر ضمن بررسی وضعیت بهداشتی اصناف و دادن تذکر، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بیش از سه هزار بازدید از اصناف توسط کارشناس‌های بهداشت محیط مرکز بهداشت اندیمشک در یک ماه اخیر انجام شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به همت بسیج جامعه پزشکی، واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه، جلسه آموزشی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای نیروهای داوطلب بسیجی در سالن جلسات شهید مطهری شهر اندیمشک برگزار شد.

روحانی به ارائه آموزش برای دو گروه خواهران و برادران در طرح هر خانه یک پایگاه سلامت اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با نیروهای داوطلب بسیجی در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح انجام و آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی از برگزاری نشست آموزش طرح حاج قاسم سلیمانی در سالن شهید مطهری اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: نشت آموزشی برای دو گروه برادران و خواهران بسیجی با محوریت طرح هر خانه، یک پایگاه سلامت در اندیمشک برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در پایان با تأکید بر اینکه همه واحدهای صنفی مکلف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند، تصریح کرد: شهروندان با اعلام تخلف‌های بهداشتی از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت در حفظ سلامت جامعه یاری‌رسان مدافعان سلامت باشند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها