5 حقیقت در مورد مردان خیانتکار که هرگز نمی دانستید!!

 تحقیقات و بررسی‌های تخصصی مشاوران خانواده نشان می‌دهد مردهایی که مرتکب خیانت می‌شوند، یک سری ویژگی‌های مشترک دارند. در ادامه به تعدادی از آن‌ ها اشاره خواهد شد

5 حقیقت در مورد مردان خیانتکار که هرگز نمی دانستید!!

ویژگی هایی که دانستن‌ شان کمک زیادی به پیشگیری از این اتفاق خواهد کرد. در ادامه به تعدادی از آن‌ ها اشاره خواهد شد.

مردان خیانتکار همچنان عاشق همسرشان هستند
بیشتر مردانی که خیانت می‌کنند، همچنان عاشق همسرشان هستند. خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت متاسفانه معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوج ها دارای فرزند هستند و روال زندگی‌شان یکنواخت شده است. با وجود آن‌که از بسیاری جهات تامین‌ هستند، عواطف آن چنان که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.

مردان خیانتکار برای نجات ازدواج‌ شان به خیانت روی می آورند
مردها عاشق همسر خود هستند اما نمی‌دانند چگونه مشکلات رابطه‌شان را برطرف کنند بنابراین برای پر کردن هر گونه خلأ به بیرون از ازدواج‌شان پناه می‌آورند. آن‌ها به جای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می‌روند و با خود می‌اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی‌شان با زنی دیگر، می‌توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند!

مردان خیانتکار بعد از خیانت از خود متنفر می‌شوند
شاید با خود فکر کنید که همه افراد خیانتکار، مردانی بی اخلاق و بی وجدان هستند، درصورتی که معمولا مردها بعد از خیانت به کسی که مدعی دوست داشتنش هستند، از رفتارشان پشیمان می شوند و احساس بسیار بدی نسبت به خود پیدا می‌کنند و مردانگی‌شان زیر سوال می‌رود.

مردان خیانتکار تصور می‌کنند لو نمی روند
برای بسیاری از مردان جدی نگرفتن عواقب، کافی است تا بی‌وفا شوند. «برای همسرم اهمیتی ندارد اگر تا دیروقت کار کنم یا حتی وقتی روز تولدش به تماشای فوتبال مشغول شوم. می‌دانستم اگر مچ مرا بگیرد دلش می‌شکند اما فکر نمی‌کردم در این حد باشد». جالب است که بدانید بیشتر زنان، خیلی زود به خیانت همسرشان پی می‌برند. باید بپذیریم که زنان در این باره حواس بسیاری قوی دارند اما ممکن است به دلیل فرار از شدت آسیب، تحقیر شدن و عواقب پس از آن از پذیرش این واقعیت طفره روند و آن را انکار کنند.

مردان خیانتکار می‌خواهند جذاب بودن‌شان را ثابت کنند
بعضی از مردها در بحران 40 سالگی، احساس می‌کنند که جذابیت‌های جسمی خود را از دست داده اند. «احساس می‌کردم دیگر برای همسرم جذابیتی ندارم». چنین مردهایی هم در معرض خطر هستند و هرچه زودتر باید این دیدگاه خودشان را اصلاح کنند.

منبع: عصرایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ریحانه
    0

    اینا همش چرته چرانمیگید مردای خیانتکار واسه حوسشون دنبال این کار میرن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه اش هم هوس نیست.بی توجهی زنان به مردان.مشغول شدن بیش ازحدانان به کاروزندگی. عدم نبودمحبت ازطرف زن به مردعلت های دیگرخیانت هست که درجامعه میبینیم.

  • قیصر
    0

    وقتی کم گذاشتن همسر واسه شوهر به وجود میاد در دراز مدت به خیانت منجر میشود البته در دو جنس اینچنین است

  • ايرج
    0

    با اين جفنگياتى كه فرمودين آدم فك ميكنه خوب اگه خيانت هم بكنه خيلى هم مقصر نيست . . . پيش به سوى خيانت ولم كن عمو ، شما يه مرد ايرانى رو نشون بده كه حتى توى شب عروسيش چشش اينور اونور نره اگرهم بگى من اينجورى نيستم بايد بگم آب نديدى داداش والا همه شناگر خوبى هستيم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها