رئال مادرید نخستین شکست اتلتیکو را رقم زد

رئال مادرید با پیروزی برابر اتلتیکومادرید نخستین شکست همشهری اش را در لالیگا به ثبت رساند.

رئال مادرید نخستین شکست اتلتیکو را رقم زد

رئال مادرید شنبه شب در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با دو گل میزبانش را شکست داد.

سفیدپوشان بازی را خوب شروع کردند و در دقایق نخست فرصت داشتند به گل برسند اما ضربه کریم بنزما به تیرک برخورد کرد. برتری میزبان ادامه داشت تا این که کاسمیرو در دقیقه ۱۴ با ضربه سر دروازه اتلتیکو را باز کرد. پس از این گل روخی بلانکو نتوانست تیم زین الدین زیدان را تحت فشار بگذارد و گلزنی کند. بازی خوب رئال مادرید در نیمه اول کاملاً آشکار بود و این تیم با پیروزی به رختکن رفت.

دیگو پابلو سیمئونه در ابتدای نیمه دوم لمار، کورئا و لودی را وارد زمین کرد و فلیپه، کاراسکو و اررا تعویض شدند. لمار می توانست در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی برساند اما توپ را در جلوی دروازه به بیرون زد. باز هم رئال مادرید تیم برتر میدان بود. شاگردان زیدان به دنبال گل دوم بودند. ژائو فلیکس در دقیقه ۶۰ با عصبانیت زمین را ترک کرد و سائول جانشینش شد. دقایقی بعد دنی کارواخال به سمت دروازه اتلتیکو شوت زد که توپ به تیرک و سپس به پشت یان اوبلاک برخورد کرد و از خط عبور کرد. نتیجه ۲ بر صفر به نفع میزبان شد. روخی بلانکو که تا پیش از این بازی در ۱۰ هفته تنها دو بار دروازه اش باز شده بود در مدت ۶۳ دقیقه دو گل دریافت کرد.

بازی ناامیدکننده تیم سیمئونه ادامه داشت و لوییس سوارس هم که کاملا در بازی محو شده بود تعویض شد. کندوگبیا به جای مهاجم اروگوئه ای به میدان رفت. سفیدپوشان هم دو تغییر در ترکیب خود انجام دادند. آسنسیو و رودریگو وارد زمین شدند. سائول می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما کورتوا ضربه سر این بازیکن را به خوبی مهار کرد. در ادامه ضربه لمار با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی فدریکو والورده وارد زمین شد. واسکس فرصت داشت تا اختلاف را بیشتر کند اما اوبلاک اجازه این کار را نداد. در نهایت سه امتیاز به سفیدپوشان رسید.

رئال مادرید نخستین شکست اتلتیکو را در این فصل لالیگا رقم زد و با ۲۳ امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کرد. صدرنشین کنونی این رقابت ها اتلتیکو ۲۶ امتیازی است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها