کرونا ۵ خانواده دیگر زنجانی را سیاه‌پوش کرد

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ زنجانی و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۳۲ زنجانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

کرونا ۵ خانواده دیگر زنجانی را سیاه‌پوش کرد

حدود ۱۰ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان می‌گذرد و همچنان تعدادی از عزیزان‌مان را روزانه قربانی می‌کند، همانطور که می‌دانید تنها راه مبارزه با این ویروس، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک‌ و پرهیز از تجمع و شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۴ آذرماه) ۳۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۷۵۸ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۱۹ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۳۶۴ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۸۷ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۸۷ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۳۲ نفر رسیده است.

گفتنی است مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۱۹۹ و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۰ هزار و ۴۵۱ مورد بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها