نماینده مردم سردشت:

روند درمان دختران شین آبادی به دلیل کرونا به طور موقت قطع شده است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: درمان دختران حادثه دیده شین آباد همچنان ادامه دارد اما متاسفانه این روند به علت شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی آن فعلا قطع شده است.

روند درمان دختران شین آبادی به دلیل کرونا به طور موقت قطع شده است

کمال حسین پور با اشاره به اینکه هر زمانی اولیا و خود دختران بخواهند باوجود کرونا درمان آن ها ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: در ۱۳ آذر ماه جاری در دیداری که با اولیا وخود دختران شین آبادی انجام گرفت وضعیت تحصیلی، آموزشی و درمانی آن ها بررسی شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درمان این دختران در ۳بخش معاینات ، جراحی ولیزر درمانی در بیمارستان فاطمیه تهران صورت می گیرد.

حسین پور یاد آور شد: علت قطع درمان همانطور که گفته شد شیوع کرونا و خطرات احتمالی آن است ولی در صورت تشخیص پزشک معالج و خواسته اولیا، بیمارستان آمادگی پذیرش و ادامه روند درمان را دارد.

وی ادامه داد: درآینده نزدیک با بهترشدن وضعیت کرونا درمان مجددشان ادامه خواهدیافت و حمایت های لازم بیش ازگذشته جهت درمانشان صورت می گیرد و هیچ مسئول و اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه درمان دختران شین آبادی نباید کوچکترین کوتاهی بکنند.

گفتنی است، آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد (از توابع پیرانشهر) یکی از سلسله آتش‌سوزی‌ها به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدارس ایران در روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ است. در این حادثه ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

همچنین انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کرمانشاه
    0

    فقط کافیه که نهادهای مذهبی که بدنبال انسانیت سازی آدمی هستند یک دهمک درصد از بودجه خود را بخاطر خشنودی خدا و رسول اکرم و .... در این راهاای خداپسندانه خرج کنند . به این عزیزان آینده ساز کمک کنین

  • محمد ه
    0

    با امید خدا هر چه زودتر خوب بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها