رهایی کودک ۳ساله از چنگ آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اقدام ضربتی پلیس گلستان، گروگان ۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگ آدم‌ربایان رهایی یافت.

رهایی کودک ۳ساله از چنگ آدم‌ربایان

سردار سعید دادگر اظهار کرد: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی‌آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله‌اش، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد، فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان طی تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و مأموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.

دادگر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، مأموران موفق شدند خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک ۳ ساله که در خودرو حضور داشت، هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به تحویل کودک به خانواده‌اش، گفت: آدم‌ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

دادگر بیان کرد: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • موسوی
    0

    مردمی که گشنه بشن دس به هر کاری میزنن،، ای حالا اولشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها