پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو در مشهد افتتاح می‌شود

معاون عمران، حمل‌ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو فردا با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو در مشهد افتتاح می‌شود

خلیل الله کاظمی، دراین خصوص افزود: پروژه پارکینگ مجد درمحدوده منطقه دو شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ متر طول و ۳۵ متر عرض در۳ طبقه احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از دو ورودی و خروجی مجزا، هشت دستگاه پله و دو دستگاه آسانسور برای ورود وخروج شهروندان از سطح خیابان برخوردارد است، اظهارکرد: این پروژه با توجه به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازارهای اطراف، مناسب‌ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مجد که درسه طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار متر مربع احداث شده از ظرفیت پارک بیش از ۱۱۰۰ خودرو برخورداراست.

معاون عمران،حمل‌ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفاء حریق، فن‌های تخلیه دود و آسانسور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی گفت: پارکینگ مجد با توجه به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که درآن بکار گرفته شده است یکی از پارکینگ‌های هوشمند شهر مشهد است.

وی افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رئیس جمهور،از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز رونمایی خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها