جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ۴ هزار راننده کرجی در یک شب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: در ساعات منع تردد دیشب حدود ۴۰۰۰ راننده متخلف در این شهرستان اعمال قانون شدند.

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ۴ هزار راننده کرجی در یک شب

حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: از اول آذر شاهد اعمال محدودیت‌های ترددی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح هستیم که طی امروز و فردا به خاطر جلوگیری از دورهمی‌های شب یلدا به هشت شب تا چهار صبح تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: طی سه هفته ابتدایی آذرماه همکاری مردم برای رعایت محدودیت‌های ابلاغ شده خوب بود ولی در هفته چهارم باز شاهد افزایش ترددها در ساعات منع تردد بودیم.

این مسئول تاکید کرد: طی سه هفته اول آذرماه میزان تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در مقایسه با ماه‌های قبل ۸۰ درصد کاهش داشته است.

رحمتی پور اضافه کرد: برای اینکه مردم ملزم به رعایت محدودیت‌ها شوند، پلیس اقدامات سختگیرانه ای انجام می‌دهند و علاوه بر جریمه متخلفان از طریق دوربین‌های مستقر در سطح شهر، عوامل پلیس هم این افراد را جریمه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس در ساعات منع تردد دیشب حدود ۴۰۰۰ راننده متخلف در کرج اعمال قانون شده و هر یک ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج توضیح داد: خودروهای کادر بهداشت و درمان، ناوگان عمومی و افرادی که شب کار هستند از اعمال قانون و جریمه معاف هستند به شرطی که اسامی آنها از طریق محل کارشان به فرمانداری ارائه شده باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها