فروش اقساطی خودرو؛ با 500 میلیون خودروی 1 میلیاردی سوار شوید

افزایش قیمت خودروها باعث شده که افراد زیادی به دنبال فرصتی مناسب برای خرید قسطی خودرو بگردند.

فروش اقساطی خودرو؛ با 500 میلیون خودروی 1 میلیاردی سوار شوید

فروش اقساطی خودرو می ‌تواند فرصتی عالی برای این افراد باشد. اما یافتن مرجعی معتبر که سود کمی روی خودرو اضافه کند و با شرایط مناسبی خودرو را به فروش برساند، بسیار مهم است. علاوه بر این اطلاع از قیمت واقعی خودروها باعث می‌ شود که هنگام خرید و فروش اقساطی خودرو بتوانید کلاه‌ برداران سودجو را از فروشنده واقعی تشخیص داده و جلوی ضرر مالی خود را بگیرید. به همین دلیل در این مقاله به سراغ بررسی قیمت برخی از محبوب‌ ترین خودروهای خارجی رفته ‌ایم.

کیا سراتو فول 2017

کیا سراتو فول 2017 را می ‌توان یکی از محبوب ‌ترین سدان‌های کره ‌ای در بازار ایران دانست. شاید به دلیل همین محبوبیت بود که سایپا اقدام به مونتاژ و عرضه این خودرو در بازار کرد. اما هنوز هم با وجود حذف نسخه ‌های صفر کیلومتر وارداتی، نمونه ‌های اصل این خودرو نسبت به نمونه مونتاژی طرفداران زیادی دارد.

ظاهر این سدان وارداتی می‌ تواند چشم هر خریداری را خیره کند. به همین دلیل فروش آن در بازار دست دوم کار چندان سختی نیست. به علاوه فول آپشن بودن خودرو و امکانات رفاهی جذاب که با وجود گذشت حدود 4 سال از تولید خودرو هنوز هم به‌ روز و کاربردی هستند، یکی دیگر از مزیت‌ های خرید سراتو 2017 است. مشخصات فنی این خودرو می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در جاده یا خیابان ‌های شهری باشد. همچنین کسب 5 ستاره ایمنی در تست‌های موسسات معتبر بین‌المللی نیز نشان ‌دهنده ایمنی بالای آن است.

با وجود همه این مزیت ‌ها استفاده از پلاستیک خشک برای خودرویی 900 میلیونی کمی آزاردهنده است. به علاوه شیب زیاد سقف خودرو و فضای کم پاها در ردیف عقب ممکن است سرنشینان عقب را اذیت کند. به همین دلیل نمی‌ توان این خودرو را خودروی مناسبی برای خانواده ‌های قدبلند دانست. اگر به دنبال خودرویی با شتاب ‌گیری عالی هستید، باید بدانید سراتو 2017 نمی‌ تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چرا که این خودرو در مدت زمان 10.5 ثانیه از سرعت صفر به 100 می‌رسد.

جنسیس 2010 نیمه فول

هیوندای جنسیس 2010 را می‌توان رقیب اصلی سدان‌های ژاپنی بازار دانست. این خودرو با تکیه بر ظاهر لوکس و مدرن، امکانات نسبتا مناسب، ایمنی عالی و سواری نرم و کابین جادار هنوز هم رقیب قدرتمندی برای سدان‌های هم ‌قیمت مدل بالاتر خود محسوب می‌ شود. اگر قصد خرید جنسیس 2010 نیمه فول را دارید، باید بدانید که قیمت سدان خانوادگی بین 800 تا 900 میلیون متغیر است.

طراحی لوکس هیوندای جنسیس برای خریدارانی که به دنبال خودرویی شیک می‌گردند کاملا راضی‌ کننده است. اما ممکن است طراحی کابین به سبک یک دهه پیش آن‌ها را کمی ناراحت کند. البته زمانی که پشت فرمان قرار بگیرید و نرمی سواری و تسلط کافی بر فضا را تجربه کنید، همه این چیزها را فراموش خواهید کرد.

در نگاه اول برای سدان خوش ساخت و باکیفیتی مثل جنسیس این قیمت کاملا معقول و منطقی است. اما نکته مهم اینجا است که هزینه‌ های نگهداری از این خودرو کمی بالا است. پس اگر از جمله افرادی هستید که اهمیت چندانی به سرویس مرتب خودرو و تعمیر به موقع آن نمی ‌دهید یا قصد ندارید هزینه زیادی صرف خرید قطعات و نگهداری از خودرو کنید، دور هیوندای جنسیس را خط بکشید. این خودروی کره‌ ای نیاز زیادی به توجه و مراقبت دارد و عدم توجه به آن ممکن است مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد.

سوناتا 2014 فول YF

یکی دیگر از سدان‌ های محبوب شرکت کره ‌ای هیوندای، سوناتا 2014 فول YF است که در حال حاضر با قیمت 830 تا 870 میلیون به فروش می‌رسد. مدل 2014 سوناتا به عنوان نسل ششم هیوندای توسط آسان موتور به کشور وارد شده و با توجه به ظاهر شیک و کابین خوش ساخت از همان ابتدا فروش خوبی را تجربه کرد. خوشبختانه در حال حاضر فروش اقساطی خودرو نیز در کشور امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید این سدان جذاب کره‌ای را با شرایط عالی به صورت قسطی خریداری کنید.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید سوناتا 2014 فول YF موتور قدرتمند، مصرف سوخت پایین، جعبه دنده هماهنگ با موتور، ایمنی عالی و کابین بزرگ و جادار اشاره کرد. همچنین با وجود خروج هیوندای از بازار خودروی ایران هنوز هم می‌توان قطعات خودروهای این شرکت را به راحتی تهیه کرد. همین موضوع باعث شده است که طرفداران سوناتا هنوز هم بازار فروش پررونقی را برای آن رقم بزنند.

البته اگر بخواهیم کمی بدبینانه به این خودرو نگاه کنیم باید بگوییم که زمان شتاب‌گیری آن کمی بیشتر از دیگر سدان ‌های خارجی رقیب است. به علاوه تغییرات ایجاد شده در طراحی ظاهری خودرو ممکن است باعث کاهش تسلط راننده بر فضای اطراف شود. همچنین سیستم تعلیق سوناتا 2014 فول YF نسبت به نسل ‌های پیشین کمی خشک‌ تر و سفت ‌تر است. البته با توجه به اینکه این خودرو حالت اسپرت دارد، این موضوع چندان دور از انتظار نیست.

همراه مکانیک به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده با هفت سال سابقه برای فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط در کنار شما است. در تصویر بالا می‌ توانید مراحل فروش لیزینگی خودرو با طرح همراه مکانیک را ببینید. این تسهیلات تا سقف 1 میلیارد تومان و معادل 50% قیمت خودرو آینده شما قابل دریافت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/creditbuyrules/ از شرایط فروش اقساطی خودرو این سایت و دیگر خدمات آن مطلع شوید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها