مورینیو: اوریر را به صلیب نمی‌کشم!

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از عملکرد شاگردانش در شب باخت ۲ بر صفر مقابل لسترسیتی به خصوص در ابتدای نیمه نخست، راضی نیست.

مورینیو: اوریر را به صلیب نمی‌کشم!

ژوزه مورینیو پس از باخت خانگی شب گذشته (یکشنبه) تیمش مقابل «روباه‌ها» و از دست دادن شانس حفظ رده دوم و کم کردن فاصله با لیورپول صدرنشین از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

با خطای بی‌محابایی که سرژ اوریر در دقیقه 45 داخل محوطه جریمه تاتنهام انجام داد، لسترسیتی یک پنالتی به دست آورد که جیمی وارد آن را به گل تبدیل کرد و این تیم را پیش انداخت. در دقیقه 59 نیز اشتباهات بازیکنان تاتنهام با گل به خودی توبی آلدرویرلد کامل شد و تیم میهمان 2 بر صفر بازی را برد. تاتنهام با قبول این شکست که سومین باختش در این فصل بود و به رده پنجم سقوط کرد و رده دوم را به لسترسیتی داد. شاگردان مورینیو حالا 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

مورینیو پس از این بازی گفت: بازی عجیبی بود. تیم ما در 20 دقیقه اول ضعیف بازی کرد و هنگام پرسینگ فضاهای خالی زیادی داشت، و از نظر ذهنی و و تلاش برای پس گرفتن توپ هم ضعف‌هایی داشت. من اصلاً بازی تیمم در آن 20 دقیقه را دوست نداشتم. اینکه ما بازی را خوب شروع نکردیم به این دلیل نیست که من به بازیکنانم نگفته باشم بازی را خوب شروع کنند. لطفاً منطقی باشید. با این حال من اعتراف می‌کنم که شروع‌مان خوب نبود. بازی عجیبی بود که توصیفش سخت است. این یک بازی بود که ما آن را با تقدیم یک پنالتی و گل به خودی به حریف باختیم، یک بازی که در آن دروازه‌بان‌مان حتی یک مهار توپ انجام نداد اما خوب گل‌هایی که خوردیم هم درست زمانی بودند که ما داشتیم بهترین بازی را ارائه می‌کردیم. تیم ما تلاشش را کرد و چند موقعیت هم داشت اما به نظرم در کل هیچ یک از دو تیم بازی زیبایی ارائه نکردند.

آقای خاص افزود: بهترین موقعیت‌های گلزنی ما در نیمه اول بود و آنها هم دو سه موقعیت خوب داشتند و پنالتی‌شان را گل کردند. آن پنالتی را هم در موقعیتی به دست آوردند که اصلاً خطرناک نبود و داشتند از دروازه ما فاصله می‌گرفتند. از آنجایی که سطح دو تیم نزدیک به هم بود، چنین اشتباهاتی می‌توانست نتیجه بازی را رقم بزند. نیازی نبود که سرژ اوریر آن خطا را مرتکب شود، قطعاً لازم نبود اما من به خاطر این اتفاق نمی‌خواهم بازیکنان را به صلیب بکشم.

مورینیو که تیمش در بازی قبلی خود هم در خانه لیورپول شکست خورده بود، در پایان گفت: در لیورپول ما استحقاق کسب پیروزی را داشتیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد هفته‌ای حیرت‌‌انگیز برای‌مان رقم می‌خورد چون خیلی وقت است که تیمی لیورپول را در خانه‌اش شکست نداده است. ما در آن بازی عالی بودیم. الان در جدول همه تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها