سؤالی که پاسخ به آن ۷ سال طول کشید!

دانش آموزی که در کلاس پنجم دبستان سؤالی را از معلم خود در شبکه‌های اجتماعی پرسیده بود، در زمان دانشگاه جواب خود را دریافت کرد.

سؤالی که پاسخ به آن ۷ سال طول کشید!

هنگامی که «محمد» دانش آموز کلاس پنجم دبستان بود یک سوال درسی را در صفحه معلم خود در شبکه اجتماعی فیسبوک با موضوع مطالعات اجتماعی نوشت، اما ماه‌ها و سال‌ها گذشت و دانش آموز هیچ پاسخی دریافت نکرد تا اینکه هفته گذشته با دریافت ایمیلی متوجه شد که معلمش بعد از گذشت بیش از هفت سال پاسخ او را داده است.

محمد که هم اکنون دانشجوی سال دوم دانشکده بازرگانی است، می‌گوید که در سال ۲۰۱۳ استفاده از شبکه‌های اجتماعی را آغاز کرده بود و در آن زمان او می‌خواست پاسخ یک سوال خاص را بداند برای همین صفحه معلم خود در فیسبوک را دنبال کرده و سوال خود را زیر پست مرتبط با موضوع نوشت.

او پس از گذشت چند سال از پاسخ معلم به این سوال متعجب شد و برای معلم خود نوشت: من فارغ التحصیل شدم. موضوع بسیار عجیب و خنده داری است و واقعا متعجب شدم وقتی اعلان پاسخ به سوالم را دریافت کردم و علت پرسیدن چنین سوالی را نمی‌دانم. جالبتر اینکه نمی‌دانم که معلم چگونه به این پست بسیار قدیمی دست یافته است. اگر دقت می‌کرد، متوجه می‌شد که مدت‌ها از زمان طرح این سوال گذشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها