محمدی‌راد: امیدوارم از آبروی والیبال خودمان و گنبد دفاع کنیم

محمدی‌راد: امیدوارم از آبروی والیبال خودمان و گنبد دفاع کنیم

به گزار خبرگزاری تسنیم ، مدیر عامل تیم والیبال هاوش گنبد در اعتراض به حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در بازی هفته پانزدهم مقابل شهرداری تبریز که به مصدومیت امیر حسینی، پاسور تیم تبریز بر اثر پرتاب سکه تماشاگران انجامید، تیمش را از لیگ برتر خارج کرد. این اعتصاب و اعتراض اما ادامه پیدا نکرد و تیم هاوش به لیگ برگشت.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل صالحین ورامین در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی، کیفیت بسیار خوبی داشت و امتیازات دو تیم بسیار نزدیک بود. اشتباهات ما نیز در طول بازی کمتر شد و ما در ست چهارم به طرز محسوسی کم اشتباه بودیم. در ست پنجم هم می‌توانم بگویم که اشتباهی مرتکب نشدیم.

او ادامه داد: صالحین ورامین، تیم کم مهره و ضعیفی نیست و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما مقابل حریف مثل یک تیم واقعی بازی کردیم و بازیکنان تعویضی ما نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و برای پیروزی تیم تلاش کردند.

سرمربی هاوش در مورد بازگشت تیمش به لیگ گفت: مدیرعامل باشگاه با رئیس فدراسیون صحبت کرد و مقرر شد تا رأی کمیته انضباطی برای بررسی بیشتر مورد تجدید نظر قرار گیرد.

محمدی‌راد در مورد بازی روز یکشنبه مقابل بانک سرمایه تصریح کرد: شرایط 2 تیم در جدول به گونه‌ای است که ما باید به دنبال ارائه یک بازی خوب باشیم. خوشبختانه شکل تیمی ما بهتر از گذشته شده و امیدوارم بتوانیم در بازی با بانک سرمایه از آبروی والیبال خودمان و گنبد دفاع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها