وزیر بهداشت اعلام کرد:

برگزاری 2 مناقصه ملی برای تامین واکسن کرونا

وزیر بهداشت گفت: طبق برآوردها علاوه بر ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسنی که از سبد کووکس دریافت می‌کنیم، برای واکسیناسیون تعداد بیشتری از مردم نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

برگزاری 2 مناقصه ملی برای تامین واکسن کرونا

دکتر سعید نمکی درباره وضعیت تامین واکسن کرونا گفت: در این زمینه هم خوشبختانه اقدام کردیم و با کشورها و سازندگان مختلف چه به صورت مستقیم چه توسط بخش خصوصی اقدام کردیم و از بخش خصوصی هم خواستیم با هر توانی که می توانند از هر کجای دنیا واکسن تهیه کنند. البته باید از منابع معتبر و مورد تایید ۱۰۰ درصد واکسن تهیه کنند.

نمکی ادامه داد: این بخش‌ها در دو مناقصه ملی که برگزار کردیم شرکت کردند و تعدادی برنده شدند که داریم مذاکره می‌کنیم. انشاالله به زودی از مسیرهای مختلف واکسن کرونا وارد می شود و این خبر را به مردم اعلام می کنیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رطط
    0

    بدین اقازاده های ولایتی یمن دوست

    نظرات شما -
    • علی
      0

      من که راضی نیستم از حقوق که از این مملکت بهم میخورد بذل و بخشش کنید اگه به گفته خودتان حق الناس رعایت میکنید تا آلان دادید حرام از الان پویش نه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

  • مجی
    0

    واکسن خودمون چی. الکی بود. پدر مردومو در آوردی از بس ای هفته او هفته کردی. نمکی خیلی بی نمکی. آخرشم هیچی به هیچی. شما فقط بلدین افتابه بسازین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها