شناسایی نوع جدید کروناویروس در فرانسه و ژاپن

ژاپن و فرانسه از شناسایی افراد آلوده به نوع جدید کروناویروس که در انگلیس شیوع پیدا کرده، خبر دادند.

شناسایی نوع جدید کروناویروس در فرانسه و ژاپن

پنج مورد ابتلا به نوع جدید کروناویروس که با سرعت در انگلیس گسترش پیدا کرده در ژاپن و یک مورد نیز در فرانسه شناسایی شده است. همچنین روسیه آخرین کشوری است که محدودیتهای شدیدی را برای مسافران از انگلیس اعمال کرده است.

ژاپن از جمله کشورهایی است که مانع از شیوع گسترده کروناویروس مشابه با آنچه در برخی از کشورها شاهد هستیم، شده است اما موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور روند افزایشی پیدا کرده و برای اولین بار در این ماه آمار روزانه ابتلا از ۳۰۰۰ نفر فراتر رفته است.

همچنین پنج مورد ابتلا به نوع جدید کروناویروس در ژاپن به تازگی از انگلیس وارد این کشور شده اند. بنابر اعلام رسانه های ژاپنی تمامی این افراد در قرنطینه هستند و مسئولان در تلاش برای ردیابی افرادی هستند که با این بیماران در ارتباط بوده اند.

همچنین تنها مورد ابتلا به نوع جدید کروناویروس در فرانسه به تازگی از لندن وارد این کشور شده است. بنابر اعلام وزارت بهداشت فرانسه این فرد بدون علائم بیماری بوده و در قرنطینه به سر میبرد.

به نقل از روزنامه گاردین، شیوع نوع جهش یافته کروناویروس در انگلیس موجب شد تا در سراسر جهان محدودیتهای شدیدی برای مسافران اعمال شود و برخی از کشورها به بستن راه های ورودی برای مسافرانی از انگلیس اقدام کرده اند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها