مرگ مشکوک پسر ۸ ساله تهرانی وسط خیابان

پلیس آگاهی تهران از مرگ مرموز پسری ۸ ساله در خیابان پیروزی که جنازه اش توسط مرد جوانی پیدا شده بود خبر دادند.

مرگ مشکوک پسر ۸ ساله تهرانی وسط خیابان

صبح امروز شنبه ۶ دی امسال ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مشکوک پسر بچه ۸ ساله ای در بیمارستان خبر دادند.

بدین ترتیب بازپرس صادقی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران برای تحقیق و بررسی علت مرگ پسربچه ۸ ساله وارد عمل شوند.

ماموران در تحقیقات پلیسی به سراغ خانواده پسربچه ۸ ساله رفتند و خانواده وی که در یکی از خیابان های پیروزی زندگی می کنند اعلام کردند که پسرمان هر روز صبح برای بازی به بیرون از خانه می رفت و صبح روز جمعه ۵ دی ماه از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

خانواده پسر ۸ ساله عنوان کردند که به هر جایی که احتمال می دادیم سرزدیم، به خانه همه بستگان و دوستان زنگ زدیم اما هیچ کسی از پسرمان خبر نداشت و از پلیس درخواست کمک کردیم تا اینکه پس از چند ساعت ماموران اعلام کردند که پسر نیمه جانی با مشخصات پسرمان به بیمارستان منتقل شده و وقتی به بیمارستان رفتیم پسرمان که در بخش مراقبت های ویژه قرار داشت مشاهده کردیم.

ماموران در بررسی ها پی بردند که مرد جوانی ظهر روز جمعه درخیابان پسر ۸ ساله را که نیمه جان روی زمین افتاده بود و فقط نفس می کشید و قدرت حرف زدن نداشت را مشاهده کرده و با پلیس و اورژانس تماس گرفته است.

بازپرس صادقی در این مرحله دستور داد برای بررسی علت مرگ، جسد پسر ۸ ساله به پزشکی قانونی منتقل شود و دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گیرد و از خانواده پسر ۸ ساله تحقیق شود تا کسی با آنها اختلاف دارد یا نه.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها