رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرفوری:

جزئیات حج ۱۴۰۰ اعلام می‌شود / مذاکره با عربستان درباره آغاز دوباره سفر حجاج ایرانی

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در صورت شروع مجدد حج هیچ تفاوتی بین خانم‌ها و آقایان نخواهد بود.

جزئیات حج ۱۴۰۰ اعلام می‌شود / مذاکره با عربستان درباره آغاز دوباره سفر حجاج ایرانی

علیرضا رشیدیان در گفتگو با خبر فوری افزود: در بحران کرونا باتوجه به توزیع واکسن در برخی کشورها از جمله عربستان عمره بصورت محدود برگزار شده است تصور آن است که در سال‌های آینده حج را خواهیم داشت اما کمیت و کیفیت آن منوط به مذاکره با عربستان است.

او یادآور شد: هنوز تاریخی از سوی دولت عربستان اعلام نشده است به محض اعلام تاریخ و صورت پذیرفتن مذاکره کم و کیف حج ۱۴۰۰ مشخص خواهد شد.

مشروح گفتگوی کوتاه با رییس سازمان حج و زیارت را در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 1.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مفردی
    0

    چرا آخه ؟ به چه قیمتی؟ به والله خدا راضی نیست مومنش جایی برود که با خفت و خاری باشد چه برسد به خانه خودش ،بهد از آن 500 کشته بیگناه توسط عربستان هنوز درس عیرت نگرفتین ؟

  • علی عبدالهی
    0

    حج امسال پولش باید صرف کمک معیشتی به خانواده خودمونه

  • شهرام
    0

    مگر از بزرگان روایت نشده که:اگر همسایه شما گرسنه است یا شکم سیر خوابیدن جایز نیست؟؟مگه این همه گرسنه تو کشور خودمون نداریم؟؟ مگه میشه از یاد برد که در فرودگاه ریاض (عربستان) چه بلایی سر مون اوردند؟؟؟ پول حج رو خرج بچه های کار ، بی سرپرستان ، محرومان و ....کنید خداهم راضی تر میشه(انشاالله) کعبه یک سنگ نشانی است که راه گم نشود حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

  • احسان
    0

    تو شرایط فعلی حج رفتن حرام اندر حرام است.خدا خودش راضی نیست.عوامل داخلی میخان جیبشونو دوباره پر کنند وگرنه عربستان که نمیزاره.دوباره دارن به عربستان التماس میکنن که پول این بدبختای بی عقل رو باهم تقسیم کنن...ننگتان باد

  • ناشناس
    0

    مهم ترین شرط انجام حج چیست؟ --- مهم ترین شرط انجام حج استطاعت است ؛ یعنی توانایی مالی و توانایی حفظ جان حجاج از خطرهای احتمالی است که حتی در زمان جنگ و جهاد علیه دشمنان خداوند برای حفظ جانها از هدر رفتن بعلت بی احتیاطی ؛ بر این حفظ تاکید کرده است : بنگرید به آیات ۷۱ و ۱۰۲ سوره نساء و ۱۹۵ سوره بقره و ۹۷ سوره آل عمران.

  • ناشناس
    0

    مهم ترین و سرنوشت ساز ترین حق الناس چیست؟ --- مهم ترین و سرنوشت ساز ترین حق الناس فراهم سازی آگاهی قرآنی و عقلی برای چگونه دین داری و مذهب داری کردن درست خدا پسندانه است که متاسفانه با همه گیر شدن من در آوردیها و خرافات عوام پسند ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب در جوامع مسلمان بویژه در جوامع ما شیعیان و سکوت بیشتر دین شناسان بر این فاجعه ی عظمای دین زدا ؛ این حق بکلی نابود شده است و دین داری و مذهب داری مردم را بحکم خداوند در قرآن بی ارزش و تباه می کند و آنان را در قیامت در معرض عذاب الهی ابدی قرار می دهد: بنگرید به آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها