فاضلی: مشکلی با کادر فنی فولاد نداریم/ فشردگی بازی‌ها باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید فشردگی بازی‌های لیگ در نهایت باعث می‌شود احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کند.

فاضلی: مشکلی با کادر فنی فولاد نداریم/ فشردگی بازی‌ها باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها می‌شود

وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد اظهار کرد: فولاد تیمی خوب و سازمان‌یافته است که از مدیریت این باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان جز نفرات شاخص هستند. این تیم توانست سهمیه آسیا را کسب کند و این فصل هم نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. بازی سختی را برابر پرسپولیس انجام دادیم و عملا به لحاظ تمرینی نمی‌توانستیم کار زیادی بکنیم. بیشتر به دنبال ریکاوری بازیکنان بودیم. برنامه‌ها را با بازیکنان مرور کردیم و آماده بازی فردا هستیم و می‌رویم که به امید خدا بازی خوبی برابر تیم خوب فولاد داشته باشیم. بازیکنان ما می‌دانند که فردا باید با کسب امتیاز از زمین خارج شویم. ضمن ارائه یک بازی خوب همراه با سخت‌کوشی سعی می‌کنیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

او درباره فشردگی بازی‌های لیگ هم توضیح داد: ما از سازمان لیگ به خاطر برنامه‌ریزی تشکر می‌کنیم ولی نکته‌ای را باید به دوستان یادآوری کنم. ما طوری بازیکنان‌مان را بار آورده‌ایم که می‌توانیم هر چهار روز یک بار هم بازی کنیم. سال گذشته و برای انجام ۱۰ بازی آخر ما، وقفه‌ای دو ماهه افتاده بود. ما در ۲۰ هفته قبل از تعطیلی لیگ در فصل قبل مصدومیت رباط صلیبی در تیم‌مان نداشتیم ولی در ۱۰ هفته بعد از قرنطینه و تعطیلی دو بازیکن ما از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیدند. این را از این جهت می‌گویم که ما با نیروی انسانی طرف هستیم که ظرفیت محدود جسمانی دارد و این فشردگی بازی‌ها تا حدودی آسیب‌زاست. خواهشم این است که این مساله را در نظر بگیرند. تیم ما خصوصی است و متمول نیست. پشتیبانی خوبی داریم ولی مثل تیم‌های متمول ۳۰ بازیکن طراز اول نداریم، هرچند بازیکنان خوبی داریم. خواهشم این است درباره این مساله تفکر مجددی داشته باشند تا حق تیم‌هایی مثل نساجی که خصوصی و پرطرفدار هستند ضایع نشود.

فاضلی درباره اینکه گفته می‌شود نساجی نوسان دارد هم بیان کرد: ما به آن صورت نوسان نداشتیم. فقط اتفاق بازی با سپاهان ما را تا حدودی از ریل خارج کرد و به تیم ما ضربه خورد. سعی کردیم آن اتفاق را فراموش کنیم و به جدول برگردیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما تغییرات زیادی داشتیم و از تیم فصل قبل فقط چهار نفر در این فصل با ما ادامه دادند. حتی تیم‌هایی مثل آلومینیوم و مس که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند هم این همه تغییر نداشتند. امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی را ارئه بدهند. کادر فنی فولاد از دوستان ما هستند و هیچ مشکلی نداریم و این بازی حساسیتی نخواهد نداشت. در زمین رقابت می‌کنیم و بیرون زمین با هم دوست هستیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها