واکنش علی دایی به رئیس شدن در فدراسیون فوتبال

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من هرگز حاضر به حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نیستم و به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم که در انتخابات شرکت کنم.

واکنش علی دایی به رئیس شدن در فدراسیون فوتبال

علی دایی در خصوص اینکه آیا قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند یا خیر، اظهار داشت: از طرف بزرگان فوتبال آسیا در خارج از ایران و همچنین بزرگان فوتبال در داخل ایران با من صحبت شد که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنم و برنامه‌های خود را هم به فدراسیون بدهم، اما هرگز حاضر به حضور در چنین انتخاباتی نیستم و به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم که در انتخابات شرکت کنم. من به درد ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌خورم.

وی افزود: تا همین امروز نمی‌دانستم ساختمان فدراسیون فوتبال به مزایده گذاشته است. برای فوتبالی که ساختمان فدراسیونش به راحتی به مزایده گذاشته می‌شود، باید گریه کرد.

منبع: فرارو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    سلام اسطوره. به مولا مردی. کاش مسئولان ما اندکی از شرافت و شجاعت و بخشندگی تو را داشتند.

  • علی
    0

    اتفاقا علی آقای عزیز بهتره شرکت کنند. چون ایشان را خارج از مرزها بهتر از بقیه میشناسند. در فیفا یا AFCبهتر می توانند کار پیش ببرند. وشاید در صورت انتخاب ایشان کمتر از قبل صدمه ببینیم

  • ایرانی
    0

    به درد افرادی مثل دایی نمی خوره ونمیگذارن چون گاو شیرده باسه بعضی از اقایان!

  • ایرانی
    0

    این آقایان کفاشیان و تاج چسبیدن به صندلی‌های فدراسیون فوتبال وقتی کارشناس قیمت گذاری اموال فدراسیون آیا این آقایان را هم در محاسبه اش حساب کرده است چون اینا از مایملک فدراسیون می باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها