پاسخ وزیر کشور درباره احتمال تعطیلی پایتخت: تهران تقریباً تعطیل است

وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمی درباره تعطیلی تهران گرفته نشده است، گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص به عهده کارگروهی است که قانون پاک مشخص می‌کند و آنها متناسب با شاخص‌ها باید این کار را انجام دهند.

پاسخ وزیر کشور درباره احتمال تعطیلی پایتخت: تهران تقریباً تعطیل است

عبدالرضا رحمانی‌فضلی با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره تعطیلی تهران گرفته نشده است، گفت: تهران تقریباً تعطیل است. مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعطیل هستند و ادارات با یک سوم نیروها فعال هستند ضمن اینکه معلوم نیست ما تا چه تاریخی ثبات و پایداری هوا خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که بتوانیم با کمترین هزینه از این شرایط عبور کنیم، گفت: البته تصمیم‌گیری در این خصوص به عهده کارگروهی است که قانون پاک مشخص کند و آنها متناسب با شاخص‌ها باید این کار را انجام دهند.

رحمانی فضلی یادآورشد: اگر پیشنهاد بیاید باید این مباحث در مراکز مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وزیر کشور با اشاره به جلسه امروز خود با وزیران نیرو و بهداشت گفت: جلسه‌ای که امروز گذاشتیم برای این است که بتوانیم با هزینه‌های پایینی از این شرایط عبور کنیم.

وی با اشاره به افزایش مصرف خانگی گفت: بر اساس اظهارات استاندار میزان مصرف خانگی در تهران ۱۵ تا ۱۶ درصد افزایش داشته است با این شرایط همه جا را هم تعطیل کنید این مصارف خانگی هست و مردم باید در زمینه مصرف مراعات بکنند.

رحمانی فضلی یادآورشد: البته مردم هم فکر می‌کنند اگر منفذ و فضایی را برای تبادل هوا باز بگذارند، شاید از منظر مقابله با کرونا مناسب باشد که همین امر مصرف را خیلی بالا برده است.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد با هماهنگی‌ و برنامه‌های وزارتخانه های مختلف مشکل حل شود.

منبع: ایلنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر
    0

    وزیر محترم کشور تهران تعطیل است!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها