قرار مجرمیت برای دزد گردنبند علی دایی

قرار مجرمیت سارقی که گردنبند علی دایی را سرقت کرده، در حالی صادر شد که تلاش برای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

قرار مجرمیت برای دزد گردنبند علی دایی

عصر روز 8 آبان وقتی علی دایی به همراه دخترش از دفتر کار خود در خیابان آصف بیرون آمد تا سوار خودرواش شود، ناگهان دو سارق قمه به دست به او حمله کرده و گردنبند طلایش را قاپیدند.

به دنبال این سرقت، بازپرس علیرضا بهشتی از دادسرای ویژه سرقت دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد و در نهایت یکی از متهمان این پرونده پس از چند روز دستگیر شد.

متهم ضمن ابراز پشیمانی از این سرقت گفت: گردنبند را به یک طلافروشی 50 میلیون تومان فروختیم. درحالی که تحقیقات برای شناسایی همدست متهم ادامه دارد، شاکی خواهان مجازات متهم شد و گفت: از آنجایی که این سرقت مقابل چشمان دخترم رخ داده و باعث ترس و وحشت او شده است، نمی‌توانم گذشت کنم.

منبع: ایران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    کم داره اون بدبخت حتما لازم داشته

    نظرات شما -
    • !!!
      0

      از اینها مهمتر حالا علی آقای دایی شاید نمی داند طلا در همه حالات بر مرد در اسلام حرام است چرا کس دیگری چیزی در این باره نگغته؟ در دهه هفتاد و حتی شاید هشتاد هم اگر با چنین زیوری (گردنبند برای مرد!!!)به خیابان می آمد گشت ارشاد حتما به او تذکر می داد.

    • ب !!!
      0

      این هم از بیسوادی و خرافات نشعت میگیرد گشت ارشاد هم به روز شده و لازم نیست تو متحجر با کلمات بازی کنی دزدان =متحجرآن و خرافه گویی

    • به پاسخ دهنده به !!!:
      0

      به چه کسی می گویی متحجر؟!!خدا را شکر تا مقطع دکترا نه رنگ شبانه و پردیس دولتی دیده ام و نه رنگ دانشگاه آزاد بیسواد پرور !نمره تافلم هم صد در صد از شما بیشتر است.در چه کشوری زندگی می کنی شما؟! خواستم بگویم همه چیز باید همطراز هم در کشور پیش برود چطورپوشش و گیسوی خانمها مطابق اسلام در کشور در موردش تصمیم گرفته میشود ولی به جلف بازی مردها و پسرها که رسید قوانین اسلامی فراموش میشود؟!! نکند شما هم از همانها هستی که همه نوشته های مذهب تان چیست؟ و این چیزها را در فرمها نخوانده تایید زده نکست نکست می کنی؟ واقعا مانده ام بعضیها انگار در جای دیگری غیر از این مملکت زندگی می کنند!!!

  • برزنجی
    0

    نیروی انتظامی دزد پولدارها وسرشناسها را چه زود وسریع دستگیر میکند آیا این موضوع برای همه‌مردم‌هم صدق میکند ؟؟؟؟!!!!!

  • ایرانی
    0

    خجالت بکشید احتیاج داشته که روز روشن جلوی زن بچه با قمه زور گیری می کنند چه ربطی به پولدار بودن دارد شاید مردانه می آمد از آقای دایی کمک می خواست چه بسا که کمکش می کرد

  • ایرانی
    0

    نیروی انتظامی پولدارها

  • ناشناس
    0

    خداییش حق نیست پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی رو با کلمه پلیس پولدارها تخریب کنیم ، آقا شغل اینا به این شکله و باید اقدام کنن وگرنه توبیخ میشن بدلیل کم کاری و در ضمن‌ سارق مسلح بوده و امکان داشت یکی از مردم رو تو اون حالت بکشه بخاطر اینکه گیر نیفته حالا فکر کن اون نفر یکی از نزدیکانت بود چکار میکردی؟ رنگی نظر نده حق بنویس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها