نخستین اظهارنظر چاوشی درباره کتابش/ مخاطب همه شعرهایم یک نفر است

محسن چاوشی، خواننده معروف درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعر خود خطاب به مخاطبانش گفت: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم

نخستین اظهارنظر چاوشی درباره کتابش/ مخاطب همه شعرهایم یک نفر است

محسن چاوشی که پس از انتشار آخرین آلبوم خود با عنوان «بی نام» در سکوتی طولانی به سر می‌برد، حالا از تفکرات و دغدغه‌هایش در کتاب «این عشق هیولایی» گفت.

این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش گفت: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.

وی درباره استقبال مخاطبان در مرحله پیش فروش اثر بیان کرد: عددها و رکوردها دیگر سال‌هاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده‌ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته‌‌هایش بیفزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آن‌ها پیش بروم.

نسرین بابایی مدیر انتشارات آفتاب اندیشه که انتشار کتاب شعر چاوشی را برعهده دارد نیز درباره روند انتشار این کتاب گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای مخاطبان محسن چاوشی باشیم.

وی درباره نبود نسخه فیزیکی کتاب نیز گفت: فعلا محسن چاوشی تصمیم دارد از طریق فروش اینترنتی کتاب شعرش را ارایه دهد و به مرور پیش بینی فروش نسخه فیزیکی نیز خواهیم داشت که اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر انتشارات آفتاب اندیشه در پایان بیان کرد: کتاب محسن چاوشی از هفته اول بهمن ماه برای افرادی که در پیش فروش اینترنتی این کتاب شرکت و «این عشق هیولایی» را خریداری کرده‌اند، ارسال خواهد شد.

منبع: صبا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها