مشاور رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با خبرفوری بررسی کرد

مقصر آلودگی هوا کیست؟ /هر موتورسیکلت اندازه ۸ خودرو آلودگی دارد / ماجرای مصرف مازوت مبهم است

مشاور رئیس سازمان محیط زیست این سوال را مطرح می‌کند که وقتی استاندار تهران می‌گوید مازوت مصرف نمی‌کنیم از آن طرف وزیر نفت می‌گوید مصرف می‌کنیم، پس مقصر آلودگی هوا کیست؟

مقصر آلودگی هوا کیست؟ /هر موتورسیکلت اندازه ۸ خودرو آلودگی دارد / ماجرای مصرف مازوت مبهم است

اسماعیل کهرم در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: درصد آلودگی‌های هوای تهران تحت تاثیر خودروهاست. هر موتورسیکلت به اندازه هشت خودرو آلودگی تولید می‌کند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:03:59 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا بداد موتور سوارهای بدبخت برسه تاحالا خودروهای شخصی برون شهری کرونا را منتشر میکردند ومتوقف شدند الان نوبت رسیده به موتور سوارهای بیچاره که ی لقمه نون برای خانواده میبرند اینا را هم ازکار بیکار کنید وخونه نشین کنید.خسته نباشید.

  • احمد
    0

    یکی نیست بگوید این اظهارات دقیق این اقا از کجاست؟ کدام تحقیق میگوید الایندگی یک موتور سیکلت برابر 8اتومبیله؟ اونی که جناب کارشناس میگه مربوط به موتورهای دوزمانه بود که یادشون بخیر هرکی میخواد از پاسخگویی فرار کنه اون یکی را مقصر میدونه تو این مملکت اخه برادر پست گرفتید همدیگه را متهم کنید یا مشکل مملکت ومردمو حل کنید ؟

  • ستم ديده
    0

    در راستاي سياست بحران را با بحران بايد حل كرد يحتمل عمديست

  • داودی
    0

    اقای استاد کهرم متاسفانه پدیده بسیار وحشتناک ( دروغ ) که از ویروس کرونا هم مهلک تر و خطر ناکتر است از مدتها پیش کل سطح جامعه ما بخصوص مسئولین را فراگرفته این موضوع یا در اثر بی سوادی و عدم اگاهی و فرار به جلو است ویا واقعا دستهای پلید مافیای خرید بنزین نامرغوب نمیگذارد واقعیت ها به اطلاع مردم برسد و پای مازوت را به میان کشیدند مسئولین استانداری تهران میفرمایند در پایتخت مازوت استفاده نمیشود پس مرغ پخته هم میفهمد که این الودگی از سوخت بنزین نامرغوب ایجاد میشود ! کشور ما بهترین بنزین استاندارد را دارد که به کشور ونزوئلا صادر میشود این بنزین که الان مردم مصرف میکنند مربوط به ایران نیست و توسط مافیای هزار دستان وارد کشور میشود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها