آشوب ترامپ، همه ایالت‌ها را در بر گرفت / مجالس ایالتی هم تسخیر شد!

تجمع شورشیان حامی ترامپ در مقابل ساختمان مجالس دیگر ایالت‌ها آغاز شده و اتفاق واشنگتن، در مینه‌سوتا و نوادا هم در حال تکرار است.

آشوب ترامپ، همه ایالت‌ها را در بر گرفت / مجالس ایالتی هم تسخیر شد!

سی ان ان گزارش داد که حامیان ترامپ علاوه واشنگتن در مقابل ساختمان مجالس ایالتی دیگر مناطق آمریکا تجمع کرده اند.

همزمان با این تجمعات، شبکه خبری ان‌بی‌سی گزارش داد که مقامات چندین ایالت آمریکا به دلیل تجمع هواداران ترامپ اقدام به تعطیلی کنگره‌های ایالتی کرده‌اند و نیروهای امنیتی در اطراف ساختمان کنگره‌های ایالتی مستقر شده‌اند.

در پی یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره، نشست روز چهارشنبه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری متوقف شد.

17

حجم ویدیو: 750.01K | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • بندری
    0

    انشاءالله شر آمریکا بخودشون برگرده، یاد کشته شدگان سانحه هواپیمایی اوکراینی گرامی باد،. امیدوارم هیچوقت شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

  • مسعود
    0

    "ترامپ" رفتن و ماندن در قدرت را در حکم مرگ و زندگی می بیند. و از اینکه کل آمریکا را درگیر جنگ داخلی کند تا چند روز بیشتر در قدرت باقی بماند، هیچ ابایی ندارد. ماندنِ حتی یک روز بیشترِ او در قدرت همانند چهار سال ریاست جمهوری وی، هم برای آمریکا و هم برای جهان خسارت محض می باشد. شورش و آتش افروزی ترامپ محدود به این حرکت و تصرف ساختمان "مجلس سنا" و شهر واشنگتن به تحریک او و توسط هوادارنش نخواهد شد. به نظر می رسد تنها راه مهار ترامپ اجرای متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا باشد. قانونی که می گوید: چنانچه معاون ریاست جمهوری و اعضای کابینه تشخیص دهند که رئیس جمهور به لحاظ جسمی و روانی دیگر قادر به هدایت امور نیست، می توانند به استناد این متمم امور را به معاون ریاست جمهوری بسپرند. یعنی می شود حتی پیش از پایان دوران ریاست جمهوری و این چند روز باقی مانده که می تواند بسیار هم مشکل ساز باشد، قدرت را از او بگیرند.

  • لادن
    0

    سلام . خوب نگاه كنيد مسئولين اين تصاوير بيان گر خيلي چيز هاست هيچ قدرتي توانايي مقابله با مردمش را ندارد . و اراده ملتي كافي است تنها چند روز حكومتها سقوط كنند . و همچنين بيانگر آن است اگر برجام زنده شد مشخص هست برجام همه چيز به ما داده بود برجام بود كه جلوي تورم گرفته بود پس اين بار با برجام پلاس را زنده نگه داريد و خروج از كشورهاي عربي و اتم را به لقاء اش ببخشيد بچسبيد به آباداني كشور و كشور را از سرطاني شده كره شمالي ويروس كره شمالي واكسينه كنيد زير ساخت بسازيد به عربستان دبي امارات عربي قطر برسيد و انشالله ما هم 100 سال بعد ميزبان جام جهاني فوتبال باشيم . اگر راه بخطا رويم همين ملت كه در تصوير مي بينيد شايد كاري كنند كه با عراق صدام كردن و البته مسئولين نمي گذارند اهداف انقلاب كه قرار بود ايراني آباد با اسلام و رفع مستضعف درست عكس الان كه سازنده نحست مستضعف در جهانيم قرار نبود بانك ها سود وام را 34 درصد بگيرند در جهان بيشترين بهره را به بانك ايران و يك كشور چون ونزويلا مي دهد . تورم اروپا منفي سه ايران مثبت بي نهايت چه مي كنند اين مسئولين بالا بالا. ببينيد تاريخ چيز خوبي است . از جنگ بترسيد جنگ هر دو سر باخت است به ملت احترام كنيد . با كوچكترين اشتباه جنگ است

  • مریم
    0

    بد را به بد سپارو عدو را به ذالفقار؛ بنگر ببین که شاه ولایت چها کند.

  • ستم‌دیده
    0

    این‌حکایت‌ادامه‌دارد‌اتفاقا‌یک‌دولت‌ضعیف‌در‌امریکا بنفع‌ماست

  • ناشناس
    0

    این نقشه ای بود که سال 88 با فتنه گران وطرفدارانشون برلی ما پیاده کردن حالا خود این ترامپ. بذنانه روبرای کشورش رقم زده خداروشکر

  • استاداسناد
    0

    این اسمش اشوب نیست اعتراض برحق مردم امریکا است به تقلب درانتخابات ترامپ پیروز انتخابات است خواهیددید

  • کاربر ناشناس
    0

    ترامپ باپول ورشوه مردم راوادارمیکند برده های ترامپ مثل اخلاسگران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها