تکمیل ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ واحد مسکونی نیمه تمام در مناطق محروم استان با مشارکت یکی از خیران تکمیل و آماده تحویل به خانواده‌های نیازمند است.

تکمیل ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

علی ملک پور بیان کرد: این واحدهای مسکونی در شهرک رهبری روستای لبد، روستای جدید سرتنگ محمودی و روستای جدید لندی واقع شده‌اند.
وی افزود: با توجه به صعب‌العبور و کوهستانی بودن این مناطق حمل مصالح ساختمانی و احداث واحدهای مسکونی با سختی و مشکلاتی همراه بوده که نیروهای مسکن با تمام توان در این زمینه تلاش کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: روستاهای محل سکونت این خانواده‌ها در معرض حوادث طبیعی از جمله رانش زمین هستند. به همین علت مراحل جا به جایی واحدهای مسکونی این خانواده‌ها آغاز شده که ۱۱۰ خانواده توان مالی تکمیل این واحدها را نداشته‌اند که با مشارکت یکی از نیکوکاران این واحدها تکمیل شده‌اند.
ملک پور ضمن ارائه توضیحات در این زمینه ادامه داد: از مجموع این واحدهای مسکونی ، ۹ واحد در شهرک رهبری روستای لبد از توابع بخش بازفت واقع شده که با مشارکت یکی از خیران به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تکمیل و به مددجویان تحویل داده شده است.
وی اضافه کرد: همچنین ۵۲ واحد مسکونی نیز در روستای جدید سرتنگ محمودی از توابع بخش ناغان با مشارکت یکی از خیران به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ۴۹ واحد مسکونی نیز در روستای جدید لندی از توابع بخش میانکوه نیمه‌تمام بودند که با مشارکت ۴۷۵ میلیون تومانی یکی از خیران تکمیل شدند.
ملک پور تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با نظارت سازمان نظام مهندسی احداث و آماده بهره‌برداری هستند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها