حادثه رانندگی در آبادان به مرگ سه نفر منجر شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: برخورد موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو در روستای تنگه شهرستان آبادان موجب مرگ سه نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

حادثه رانندگی در آبادان به مرگ سه نفر منجر شد

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان امین منصور پنجشنبه اظهار داشت: این حادثه چهارشنبه شب در جاده روستاهای تنگه ۲ به سمت تنگه سه آبادان بین یکدستگاه خودروی سواری پژو با موتورسیکلت رخ داد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه روند درمانی مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل کردند.

منصور با بیان اینکه مجروحان وسایل نقلیه مذکور همگی مرد بوده و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند افزود: در این تصادف ۲ نفر از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان آبادان و با وجود تلاش کادر درمان جان خود را از دست داد.

اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بهره گیری از ۳۰ پایگاه امدادی فعال شهری و جاده ای به صورت ۲۴ ساعته خدمات فوریت های پزشکی به مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان ارایه می دهد.


منبع: ایرنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها