تظاهرات حامیان ژاپنی ترامپ در توکیو

صدها تن از هواداران ژاپنی ترامپ با تظاهرات در خیابان‌های توکیو، ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تکرار کردند.

تظاهرات حامیان ژاپنی ترامپ در توکیو

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که در جمع حدود یک هزار حامی ژاپنی ترامپ که پرچم‌های آمریکا را در دست داشتند، اعضای فرقه «دانش شاد» نیز دیده می‌شدند. این فرقه که برآورد می شود ۳۰ هزار عضو داشته باشد، معتقدند که چین و کره شمالی به دنبال حمله هسته‌ای به ژاپن و به استعمار کشاندن آن هستند.

عده‌ای از شرکت‌کنندگان در این مراسم نیز پرچم ارتش ژاپن در دوران جنگ جهانی دوم را در دست داشته و برخی نیز با حمل شعارنوشته‌هایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان آمریکا را زیر سؤال برده بودند.

به نوشته رویترز، تظاهرات توکیو ساعاتی پیش از هجوم هواداران ترامپ به کاپیتول هیل برگزار شد.

چهارشنبه (۱۷ دی) و پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها تن از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آراء گزینشگران بود، هجوم برده و روند تائید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند.

با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها با تائید آراء گزینشگران به پیروزی جو بایدن رسمیت بخشیدند.


منبع: ایرنا

38

حجم ویدیو: 5.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    مردی که قرقرمیکندوبهانه می گیرد بدون دلیل وتوجه به زن وبچه اش نداره دیگه زنه طاقت نمی یاره مرگ یکبارشیون هم یکبار

  • نازنین
    0

    انقدر بعضی از مردا غرغرو وبداخلاق هستن دیگه حوصله ادم سرمیره. مگه زن بدبخت چه گناهی کرده ازدواج کرده؟؟ صبروتحمل هم حدی داره. البته حساب مردان مؤمن وبا اخلاق ازبقیه جداست.خدا حفظشون کنه.آمین

  • مهدی
    0

    این که تکراریه. صبح هم بود

  • محمد
    0

    عجب زن ناقلايي داشته!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها