شهردار منطقه ۹ تبریز:

اهدای ۹هکتار زمین رایگان برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر

شهردار منطقه ۹ تبریز از اهدای ۹هکتار زمین رایگان از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر خبر داد.

اهدای ۹هکتار زمین رایگان برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر

بهرام نسیانی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مدیران شهری از روند احداث و تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، اظهار کرد: اقدامات خیرخواهانه و مجدانه خاندان مردانی آذر که سالیان سال منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده‌اند، به معنای واقعی کلمه ستودنی است.

وی افزود: در امر ساخت این بیمارستان، با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، حدود ۹ هکتار زمین به‌صورت رایگان در اختیار این خیران بزرگوار قرار گرفته که در حال حاضر با تلاش و کوشش شبانه روزی و دلسوزانه این خیر، احداث این بیمارستان با ۵۵ هزار متر مربع زیربنا، مراحل پایانی را سپری کرده و در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ شهرداری منطقه۹ با بنیاد خیریه مردانی آذر، خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز پروژه ساخت این بیمارستان، در کنار این خیرین دلسوز بوده‌ایم و به مدد الهی تا مرحله بهره برداری کامل از این پروژه نیز در کنار این عزیزان خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نسیانی در پایان یادآور شد: اقدامات مربوط به آسفالت پیرامون و گذرهای داخلی این بیمارستان، محوطه سازی، نگهداری و توسعه فضای سبز و همچنین تأمین تأسیسات تا حد وسع و امکان، جزو برنامه ریزی‌های شهرداری منطقه ۹ در راستای تکمیل این بیمارستان خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها