کشف زمین‌خواری ۲۰ میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۸ هکتار زمین‌خواری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده کشف شد.

کشف زمین‌خواری ۲۰ میلیاردی در زنجان

سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران، در رابطه با کشف زمین‌خواری ۲۰ میلیاردی در زنجان، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده در پی شکایت اداره جهادکشاورزی در خصوص تغییر کاربری زمین کشاورزی به متراژ ۸ هکتار واقع در شهرستان خدابنده، پیگیری موضوع را در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهمان شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شدند، افزود: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، مشخص سه متهم با خریداری زمین کشاورزی بدون رعایت الزامات و مجوزات قانونی از سازمان مسکن و شهرسازی و شهرداری اقدام به تفکیک و تبدیل به قطعات خرد مسکونی و فروش به اشخاص حقیقی کرده است.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی اراضی موصوف خلع ید شد، گفتنی است حفظ بیت‌المال، آزادسازی اراضی ملی و منابع‌طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها