یکی از سخنگویان دولت افغانستان در کابل ترور شد

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: سخنگوی اداره حفاظت عمومی به همراه دو همکار خود صبح امروز در جنوب شرق کابل، هدف حمله تروریستی قرار گرفته و کشته شدند.

یکی از سخنگویان دولت افغانستان در کابل ترور شد

طارق آرین سخنگوی وزارت کشور افغانستان امروز یکشنبه به خبرنگاران در کابل گفت که خودرو «ضیاء ودان» امروز صبح در منطقه «کارته نو» در جنوب شهر کابل هدف انفجار بمب مغناطیسی قرار گرفت که طی آن وی و دو همکارش کشته و یک تن دیگر از آنها نیز زخمی شدند.

آرین گروه طالبان را مسئول این ترورهای هدفمند معرفی کرد و گفت: تروریست های بازداشت شده به صراحت اعتراف کرده اند که عضو گروه طالبان هستند.

وی افزود: این تروریست ها و جنایتکاران نمی توانند پنهان شوند، باید سرکوب و یا به قانون سپرده شوند.

دیروز نیز یک خودرو در منطقه شهرک آریا در جاده فرودگاه کابل هدف انفجار بمب مغناطیسی قرار گرفت که طی آن یک نفر کشته شد. کابل پایتخت افغانستان هر روز شاهد یک انفجار تروریستی هدفمند می باشد که در آن خبرنگاران، فعالان مدنی و مقامات دولتی هدف قرار می گیرند.

هرچند طالبان در بیانیه هایی دست داشتن در ترورهای هدفمند اخیر در شهرهای افغانستان از جمله کابل پایتخت را رد کرده و آن را محکوم کردند، اما دولت افغانستان و نهادهای امنیتی تأکید دارند که افراد بازداشت شده و عاملان این ترورها اعتراف کرده اند که از اعضای گروه طالبان هستند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها