بستری بیش از ۱۸ هزار زنجانی مبتلا به کرونا در بیمارستان

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۲ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شده‌اند.

بستری بیش از ۱۸ هزار زنجانی مبتلا به کرونا در بیمارستان

کرونا همچنان در کمین رعایت نکنندگان پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی بوده و مبارزه با این ویروس منحوس همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۱ دی‌ماه) ۱۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۶۰۲ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۷ مورد بود. از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۶۶۲ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۵۲ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به ‌صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۶ هزار و ۲۱۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌ است. همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان نیز به ۱۱۰۹ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۴۹۴ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۲ هزار و ۸۸۱ مورد بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها