رئیس هیات شنای خراسان رضوی:

ضوابط فعالیت و بازگشایی استخرها در خراسان رضوی اعلام شد

رئیس هیات شنای خراسان رضوی در مورد ضوابط و شرایط بازگشایی استخرها در خراسان رضوی توضیحاتی داد.

ضوابط فعالیت و بازگشایی استخرها در خراسان رضوی اعلام شد

مجید مشتاق‌عشق اظهار داشت: فقط استخرهایی که مجوز بهره‌برداری از اداره ورزش و جوانان شهرستان را دارند، شامل قانون بازگشایی می‌شوند و بازرسی از مجموعه‌های آبی در زمینه ‌رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه تنها قسمت استخر در مجموعه‌های آبی در حال حاضر اجازه فعالیت دارد، افزود: در شیوه نامه بازگشایی قید شده که استخرها با رعایت تمامی موارد پروتکل بهداشتی از بدو ورود مراجعه کنندگان، تنها از 50درصد ظرفیت خود استفاده نمایند.

مشتاق‌عشق اظهار داشت: پروتکل بهداشتی برای مجموعه‌های آبی شامل سنجیدن میزان تب و اکسیژن مراجعه کنندگان و همچنین ضدعفونی رختکن و اطراف استخر بین سانس‌ها است که تمامی مراکز موظف به رعایت این نکات هستند.

وی درباره فعالیت قهرمانی ورزشکاران در دوره کرونا گفت: پیش از صدور مجوز بازگشایی عمومی، با مکاتباتی که از سوی هیات شنای خراسان رضوی با نهادهای مربوطه صورت گرفت، استخری را به ورزشکاران حرفه‌ای استان اختصاص دادیم تا به فعالیت بپردازند و پیش‌ از آغاز هر جلسه از تمامی آنها تست PCR می‌گرفتیم.

رئیس هیات شنای خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر شنا از 20 اسفندماه آغاز خواهد شد، گفت: تیم شهید هاشمی نژاد همانند سال گذشته نماینده استان در این مسابقات خواهد بود و امیدواریم همانند هر 17 دوره گذشته مسابقات، جزو سه تیم برتر باشیم.

مشتاق‌عشق درباره حمایت های صورت گرفته از نماینده استان در لیگ برتر اظهار داشت: طی سالهای اخیر حمایت خوبی از سوی مدیریت شهری و اداره کل ورزش و جوانان استان از تیم ما صورت گرفته اما خراسان رضوی به عنوان پایگاه تیم ملی شنا از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و شهرستان‌هایی مانند سبزوار و نیشابور در صورت برخورداری از امکانات بیشتر، توانایی تیم‌داری در لیگ برتر کشور را دارا هستند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها