خداداد عزیزی در واکنش به درخواست میزبانی ایران برای برگزاری جام ملت های آسیا:

 می‌نویسم و امضا می‌کنم که به ایران میزبانی نمی‌دهند/ خانم‌ها را چه کار کنیم!؟

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال درخواست میزبانی ایران برای جام ملت ها را در حد شوخی دانست و گفت امکان ندارد میزبانی به ما بدهند.

 می‌نویسم و امضا می‌کنم که به ایران میزبانی نمی‌دهند/ خانم‌ها را چه کار کنیم!؟

خداداد عزیزی در واکنش به درخواست میزبانی ایران برای برگزاری جام ملت های آسیا گفت: مگر الکی است؟ ژاپنی بیاید در ورزشگاه ما فوتبال بازی کند به خانواده اش چه بگوییم؟ بگوییم به ورزشگاه نیا؟ یا به او بگوییم خودت به آن سکو برو همسرت به آن سکو؟ با خانم ها چه کنیم؟

وی ادامه داد: ما اصلا شرایط میزبانی نداریم. من می نویسم و امضا می کنم که به ما جام ملت ها نمی دهند. ما امکاناتی که داریم را راست نمی گوییم! زمانی سوزوکی از آسیا آمده بود در مشهد که امکانات باشگاه ابومسلم را ببیند، زمین تختی و ثامن را به او نشان دادند که هیچ کدام مال ابومسلم نبود. ابومسلم گورش کجا بود که کفنش باشد!؟

عزیزی گفت: البته همه خوشحال می شویم که این اتفاق بیفتد اما من اطمینان دارم که AFC و فیفا با این شرایطی که داریم به هیچ وجه میزبانی را به ما نمی دهند.

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    0

    ادم یادش به دوران رنسانس می افتد ایران به کجا میرود فقط شعار البته این شرایط برای بعضی بخصوص مسئولین بد نیست

  • ص ن
    0

    هییییچ‌کدوم ازمردم ماموافق عدم حضوربانوان درورزشگاه نیستن.ولی حکومت ماتوجهی به خواست ونظرمردم نداره همینه که باعث میشه حکومت مارو یه حکومت تندروی افراطی میگن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها