اعلامیه عجیب جمهوری‌خواهان نوادا

ترامپ برای 4 سال دیگر رئیس جمهور می‌ماند/ او در حال چیدن کابینه جدید است/ هفته آینده انقلاب بزرگی رخ می‌دهد

آنچه باعث وحشت دموکرات ها شده، این است که حالا گروهی از سیاستمداران در کنار ترامپ ایستاده اند نه لمپن‌های توطئه گرایی مثل کیوانان، چون آنچه باعث شعله ور شدن جنگ داخلی آمریکا شد همین استقلال طلبی سیاستمداران بود.

ترامپ برای 4 سال دیگر رئیس جمهور می‌ماند/ او در حال چیدن کابینه جدید است/ هفته آینده انقلاب بزرگی رخ می‌دهد

به گزارش خبر فوری ، در حالیکه در آمریکا غوغایی است و بسیاری از دموکرات‌ها از استیضاح و یا عزل دونالد ترامپ سخن می‌گویند، در جبهه دیگر، اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است. پیش از این، بسیاری از رسانه‌ها نگران این بودند که جمهوری خواهان از ترامپ حمایت کنند و عملا آمریکا وارد یک جنگ داخلی شود.

با این حال، این اتفاق تا حد زیادی رخ نداد و بزرگان جمهوری خواه از جمله رامنی و بوش در مقابل ترامپ ایستادند و اقدامات او را محاکمه کردند. ترامپ حتی در داخل کابینه اش هم تنها ماند، تا جایی که "مایک پنس"، معاونش حاضر به تبعیت از او نشد و نتایج انتخابات 2020 را پذیرفته و پیروزی جو بایدن را هم تبریک گفت.

با وجود این، نامه‌ای امروز منتشر شد که بسیاری را شوکه کرد. این نامه مربوط به "کمیته مرکزی نمایندگان جمهوری خواه ناحیه نای(Nye country) ایالت نوادا" است. اعضاء حزب جمهوری خواه متن حمایتی مخصوصی را منتشر کرده و در رسانه‌های آمریکا و حتی سایت جمهوری خواهان نوادا منتشر کردند.

در این اعلامیه‌ی مانیفست گونه ادعاهای عجیبی مطرح شده است. نویسندگان متن که نامشان هم مشخص نیست، ادعا دارند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است و برای 4 سال دیگر نیز رئیس جمهور خواهد ماند. نویسندگان مدعی اند شخص ترامپ هرگز پیروزی بایدن را نپذیرفته و در سخنرانی‌های خود هرگز نام او را به کار نبرده است از این رو هرگز به انتقال قدرت فکر نمی‌کند و بدون شک هفته آینده سوگند ریاست جمهوری خواهد خورد.

نویسندگان اعلامیه جمهوری خواهان ناحیه نای همچنین در متن خود حملات تندی را به مایک پنس کردند. آنها مدعی اند معاون رئیس جمهور آمریکا از 4 سال قبل به دنبال توطئه علیه ترامپ بوده و حالا نیز در پی آن است که او را عزل کرده و خود رئیس جمهور شود.

انقلاب دوم در راه است؟

جمهوری خواهان مدعی اند که ترامپ تا هفته آینده همه اعضای کابینه را که یکسره خیانت کار هستند برکنار کرده و کابینه‌ای جدید تشکیل خواهد داد. این اعضاء تاکید دارند که هفته آینده تحولی بزرگ در آمریکا رخ می‌دهد و از این رو، سال 2021 را می‌توان با سال 1776 مقایسه می‌کنند.

سال 1776 سال پیروزی انقلاب آمریکا و استقلال این کشور است. در ژوئیه این سال، انگلیسی‌ها از بوستون بیرون رانده شدند و مردانی چون توماس جفرسون، جان آدامز، ورجر شرمن، رابرت استون و بنجامین فرانکلین اعلامیه استقلال آمریکا را نوشتند و پرچمی با 13 ستاره و خط که نمایانگر 13 ایالت یا کوچ‌نشین بود، ارائه کردند.

نمایندگان جمهوری خواه نای در واقع با کنار هم گذاشتن دو سال 2021 و 1776 مدعی اند قرار است یک انقلاب دیگر در آمریکا رخ داده و یک ایالات متحده جدید از دل خاکستر بیرون بیاید.

فرمانداری و جبهه جمهوری خواهان نوادا صحت اعلامیه فوق را تایید کرده و نسبت به آن واکنش‌های متعددی نشان داده اند. فرماندار نوادا این اعلامیه را به شدت محکوم کرده است. همچنین "استیون هورسفورد" (Steven Horsford) نماینده نوادا در مجلس آمریکا در توییتی نسبت به اعلامیه بالا واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرده است.

هورسفورد تاکید دارد که این اقدام نوعی تلاش نافرجام برای کودتا و دهن کجی به آراء مردم است.

ترسناک‌ترین بخش نامه جنجالی کجا است؟

آنچه باعث وحشت سیاستمداران شده این است که حالا گروهی از سیاستمداران در کنار ترامپ ایستاده اند نه لمپن‌های توطئه گرایی مثل کیوانان ( اینجا بخوانید) و یا پسران افتخار ( اینجا بخوانید). این چیزی است که شاید بیش از هر چیز نانسی پلوسی، جو بایدن، کاملا هریس و سایر اعضاء ارشد حزب دموکرات را بترساند. نباید فراموش کرد که آنچه باعث شعله ور شدن جنگ داخلی آمریکا شد نه دست به سلاح بردن زمین داران برده دار و کابوی‌های جنوبی بلکه استقلال طلبی سیاستمداران کنفدراسیون ایالات جنوبی بود.

اکنون باید صبر کرد و دید که در هفته آتی که شاید حساس‌ترین هفته تاریخ آمریکا باشد، چه اتفاقاتی افتاده و این طوفان به کدام سمت حرکت خواهد کرد.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ایرانی
    0

    خوش بحال انقلابیون ایران که دوست دار ترامپ اند.

    نظرات شما -
    • ستم ديده
      0

      انقلابي نداريم دزد فقط يكي در لباس اصلاح طلب يكي در لباس ان ن قلابي

    • فد
      0

      کدام انقلابیون؟

    • حسین محمدی
      0

      به خدا اگر تو ایرانی باشی سردار بزرگ انقلاب را ترور کرد انوقت ما دوستش داریم یا شما بااون فاعزتون دختر هاشمی که دوستش داشتین تا مارا تحریم وترور کنند به

    • علی
      0

      هرهرهر یعنی الان فائزه هاشمی انقلابیه؟؟

  • بهروزجعفری
    0

    ترامپ بایدن پدر دلالها رو در اوردن بالا پایین میکنن

  • کاربر ناشناس
    0

    کارش تمام است وباالدنگی خارجش خواهندکرد

  • عباسی
    0

    تضادهای سرمایه داری ترامپی با بایدنی :ترامپ درون گراست یعنی او راه نجات آمریکا را در داخل میبیند اوسعی داشت با حذف تعهدات بین المللی بخصوص استخراج نفت وذغال سنگ بیشترکه خارج شدن از کنفرانس پاریس وتحریم ایران وونزیلا درهمان راستای تولید نفت بیشتر وربودن بازار نفت ایران وونزئلا بود از یک طرف وبرگرداندن کارخانه هااز دیگر کشورها وافزایش تعرفه های گمرکی به آمریکا اشتغالزایی وکسب درآمد بیشتری کند.ولی در روش بایدنی اصل به دستیابی به کارگر ارزان در سایر کشورها ،بهانه خارج کردن کارخانهها به دلیل آلودگی،تولید بیشتر با استفاده ازشراکت و سرمایه گذاری خارجی با انتقال کارخانه ،توسعه صنعت خود وبهانه اخذدستمزد حراست از آن کشورها با نصب پایگاه واعزام ناوها وفروش تجهیزات نظامی به آن کشورها ست .ولی تضاد منافع اینجاست که در روش ترامپی کلیه مردم آمریکا ذی نفعند ولی در روش بایدنی عده معدودی سرمایه گذار، لذا این امر باعث بروز اختلاف شدید طبقاتی شده وبرای همین جنبش ترامپی دارد رشد میکند. ترامپ شمشیر دولبه :وقتی دولت پنهان آمریکا دید که با وجود قدرت نمیتواند به روش معمول دیپلماسی به اهدافش برسد ورقیبانش مثل چین وروسیه بزرگتر میشوند، عمدا ترامپ را وارد سیاست کردند که سریعا به اهدافشان از موضع قدرت وبا چهره غیر دیپلماتیک، تمام قواعد بین المللی را یا به نفع خود تغییر یا صلب مسئولیت کند وخودرا استثنا کند .مثل کنفرانس پاریس ،برجام ،بهداشت جهانی،تغییر تعرفه های تجاری وگمرکی ،چند برابر کردن دستمزد حراست از دول عربی وکره وژاپن ترور رسمی سردار سلیمانی وبخشیدن قدس واراضی به اسراییل که همه با اعمال زور بود.ولی این روش دو نقص داشت اول خدشه وارد کردن به وجهه آمریکا با سایر ملل دوم بروز قدرتی جدید وسرکش درون آمریکا که ممکن است قابل مهار شدن نباشد.آنها از ترامپ استفاده ابزاری کردند تا به اهداف بین المللی خود برسند ولی شخصیت ترامپ وروش او که درون گراست ومردم طرفدارشند با غرور بیشتر اجازه نمیدهد که با این روش متقلبانه از صحنه سیاست کنار رود وبعد از اتمام حکومت اورا ذبح کنند.وتمام کاسه کوزه های ناهنجاری بین المللی را سر ترامپ بشکونند.

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      دمت گرم این متنو خودت تایپ کردی یا کپی پیست کردی ؟؟؟؟

    • مروی
      0

      عالی بود.همه است را قبول دارم غیر از تقلب.در انتخابات آمریکا امکان تقلب وجود ندارد

    • ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
      0

      اگر ترامپ به سرنوشت جان اف کندی هم دچار نشود خیلی شانس می آورد.

  • رضا
    0

    اگر این مسئله اتفاق بیافتد رفتار بعضی کشورها دیدن دارد

  • یا علی
    0

    ای بابا! کاسه داغتر از آش که میگن همینه! حالا که خود ترامپ دیگه داشت می گفت که همه چیز رو تحویل بایدن میده و میره باز هوادارانش دست بر نمی دارن!

  • .
    0

    ترامپ حرف مفت و گزاف زده است.لطفا این نامه ای بی سر و ته و جعلی را منتشر نکنید

  • بهنام
    0

    انشااله به یارری خداوند تبارک و تعالی پوزه فرعون زمان ما در حال به خاک مالیده شدن است، خون این شهید بزرگوار نفس زکیه سردار سلیمانی در حال جوشیدن و ازمحلال آمریکاست ، همه دنیا فروپاشی طومار فرعون را جشن خواهند گرفت به زودی،

  • شاهدی
    0

    من بشماها اعلام میکنم که درآمریکا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد اما دربیرون از آمریکا امکان هراحتمالی وجود دارد .دارودسته هواداران ترامپ با آن همه توضیحی که درباره آنان داده شده است قادر به تغییرات بنیادین درآمریکا نیستند.جمهوریخواهان نوادایی هم بیانیه بدهند کاری ازپیش نخواهند برد . باشگاه های قدرت درآمریکا هرگاه متوجه شدند که امنیت ملی خودشان درخطر جدی قرار میگیرد سریع با یک برنامه ایی شبیه به ۱۱ سپتامبر دست وپا میکنند وموضوعات داخلی آمریکا را بردوش جهان سومی انداخته وبا حیله گری که درذات آمریکاییهاست افکارعمومی آمریکا را بسمت دیگری هدایت میکنند ودراین رفت وبرگشت های اصحاب قدرت درآمریکا خدا میداند چقدر دلار دست بدست میشود . بله قدرت درآمریکا یک همچو خصلتی داره ایران باید ضمن هوشیاری کامل اگر هرهدفی دارد مراقب باشد دردام یکی ازمیان همه انها قرار نگیرد

  • امیرعباس
    0

    کلی خنده دار و مسخره بود و توهم زا

  • سینا
    0

    نقی بخوابونم دهنش!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • جنوبيم
    0

    چي شده راست ميگن ترامپ برگشته

  • ح آ
    0

    ترامپ بهترین ریس جمهور برای مردم آمریکاست ایران میتونست مامله خوبی باش انجام بده ولی مزدورایه روس نذاشتن

    نظرات شما -
    • lind
      0

      نوکرت ح آ انشاا... دوباره

  • علی
    0

    ترامپ یا با خونریزی از قدرت کنار گذاشته خواهد شد همچنانکه در ایران هم مسولانی داریم که تا در قدرت هستند از نظر خودشان کشور گل و بلبل است مثل فاعزه خانم اما زمانیکه از قدرت پیاده میشوند همه را به توپ می بندند . چون ترامپ عاشق قدرت و خودشیفته است . او یا افسرده و خودکشی خواهد کرد یا جنگ بزرگ ناخواسته به راه می اندازد . و مکر و مکرالله والله خیرالماکرین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      از همین سوادد معلومه تو اسم طرف بلد نیستی بنویسی نظر هم میدی بد بختی جامعه ما این است که همه مخالفین از قبیل تو یه مشت اوباش بی سواد چپاولگر هستن

    • م ب
      0

      اون وقت تو که نظر دادی خیلی باسوادی ...اتفاقا یک ادم بی ادبی هستی

    • گلی
      0

      کاربرناشناس باحرفات نشون دادی خودت واقعا اوباشی

  • کاربر ناشناس
    0

    شتر درخواب بیند پنبه دانه . . .

  • محمدعلی
    0

    به امید خدا آمریکا مثل بلوک شرق پاره پاره خواهد شد

    نظرات شما -
    • گلی
      0

      انشاا همچین اتفاقی بیفته منتظریم

  • نصرت اله امامی نژاد
    0

    انشالله آمریکا به دست ترامپ نابودخواهدشد وشخص ترامپ بدست رزمندگان بدون مرز نابود می شود

  • مهدی
    0

    ترامپ هم مثل انتخابات مایعنی 88چندروزمانده به انتخابات طبل تخلف رازده بودوادامه داده اونم چندروزفقط میخوادامتیازجهارسال دیگروازدست ندهدفک کنم ایناراسرگرم میکندتاچندروزش تمام شودتحویل دهدفقط می خوادچهارسال دیگه رئیس جمهورشودتمام اگراستهزاء نکننداروم میشه

  • حسن
    0

    در اخر زمان جهان را چنان فتنه ای در بر خواهد گرفت که کسی تا به حال ندیده است و جنگی سهمناک در منطقه ایجاد خواهد شد که تا ابد نظیر نداشته ، خودتون رو برای این وضعیت آماده کنید که در وسط این ماجرا هستیم.

  • علی
    0

    ترامپ این هفته حمله میکنه

  • sia
    0

    انشالله همین عید پنجاه تا کشور شدن آمریکا رو جشن میگیریم . ایران بایستی از شورشی ها و ترامپ حمایت کنه و براشون با ناو بندر جدیدمون تانک و نفربر و پهباد و موشک بفرسته .

  • حاج کاطم
    0

    الله اکبر مرگ بر آمریکاماشالله برادران انقلابی ترامپ ان شالله با همین فرمون برین جلو آمریکارو به گند میکشین خخخخ.ترامپ از ترس انتقام سخت راهی جز در قدرت ماندن نداره و همین باعث هرج و مرج در آمریکا خواهد شد .ماشاله انقلاب آمریکا احسنتم احسنتم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها