قالیباف: هر سه قوه به دنبال آنیم که وابستگی بودجه به نفت را کاهش دهیم / «صد بارک‌الله» به دولت برای حرکت در این مسیر

رئیس‌مجلس، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه) در پایان نشست سران قوا که به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که جلسات سران قوا با فاصله زمانی کمتری برگزار می‌شود.

قالیباف: هر سه قوه به دنبال آنیم که وابستگی بودجه به نفت را کاهش دهیم / «صد بارک‌الله» به دولت برای حرکت در این مسیر

رئیس مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا گفتند که بابت کاهش سهم نفت در بودجه باید به ما بارک‌الله بگویید، ‌تصریح کرد: من می‌گویم همینطور است و بارک‌الله و صدبارک‌الله که در این مسیر گام برداریم و این یکی از مسائل مهم در حل مشکلات کشور مخصوصاً تورم است.

محمّدباقر قالیباف، رئیس‌مجلس، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه) در پایان نشست سران قوا که به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که جلسات سران قوا با فاصله زمانی کمتری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات با تمرکز بیشتر بر موضوعات مهم و اساسی کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات به بحث‌ها به شکل راهبردی، روشی و تاکتیکی به موضوعات توجه می‌شود. موضوعاتی که عمدتاً متمرکز بر مسائل مهم با اولویت بر حل مشکلات مردم است.

قالیباف افزود: امروز تصمیم گرفته شد که جلسه بعدی سران قوا در زمان زودتری برگزار شود.

رئیس مجلس، موضوع بودجه ۱۴۰۰ را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: امروز بخش عمده‌ جلسه به این موضوع اختصاص یافت که در حوزه راهبردها هماهنگی و هم‌نظری کامل بین قوا وجود داشت.

قالیباف ادامه داد: همانطور که رئیس‌جمهور اشاره کردند، هر سه قوه به دنبال این هستند که کاهش وابستگی به نفت را بیشتر از گذشته شاهد باشیم و به سمت صفر شدن وابستگی بودجه به نفت حرکت کنیم و این بدان معناست که بودجه نفت را در هزینه‌های جاری هزینه نکنیم.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در جلسه گفتند که بابت حرکت به‌سمت کاهش سهم نفت در بودجه باید به ما بارک‌الله بگویید، ‌تصریح کرد: من می‌گویم همینطور است و بارک‌الله و صدبارک‌الله که در این مسیر گام برداریم و این یکی از مسائل مهم در حل مشکلات کشور مخصوصاً تورم است که هر روز شاهد افزایش آن هستیم.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رضا
    0

    کم کردن وابستگی به نفت زمانی جواب میدهد که ما صادرات غیر نفتی داریم در غیر این صورت یعنی دست کردن در جیب مردم باید خرج کرد دستگاهها کم شود

  • جهانگیر
    0

    واقعا صدبارک الله به تمامی مسئولین سه قوه...یک وقتی حسودان چشم زخمی بهتون نزنند...صدبارک الله البته برای سنگ پا که درمقابل شما کمرو وخجالتی است وکم آورده

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای قالیباف یک کارت صدآفرین هم تقدیم شما.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها