رشد ۱۰۵ درصدی سرمایه‌گذاری در صنایع سمنان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۱۰۵ درصدی میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سال جاری خبر داد .

رشد ۱۰۵ درصدی سرمایه‌گذاری در صنایع سمنان

فرامرز محبوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت استان از ابتدای امسال تا کنون، بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته حدود ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان همان سرمایه گذاری‌های تحقق یافته دانست طی نه ماهه ابتدایی سال جاری ، ۱۳۰ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رشد ۵۲ درصدی اشتغال در بخش صنعت اظهار داشت: در سال جهش تولید ، با صدور پروانه های بهره برداری جدید در بخش صنعت استان ، زمینه اشتغال ۲۷۰۰ نفر در صنایع استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در نه ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۸۴ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر پیش‌بینی شده است.

محبوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ، ۱۳۸۰ مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، ۱۳۰ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۱۲۵۰ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها