پایش امواج دکل‌های تلفن همراه در شیراز

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با هدف کمک به حفظ سلامت شهروندان، امواج دکل‌های تلفن همراه در این شهر به شکل مستمر پایش می‌شود.

پایش امواج دکل‌های تلفن همراه در شیراز

سهرابی در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز، گفت: ۱۸ ایستگاه ثابت در شیراز نصب و سامانه پایش شدت میدان امواج الکترومغناطیسی دکل‌های تلفن همراه در شیراز برای دسترسی و مشاهده میزان این امواج راه اندازی شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خاطرنشان کرد که این سامانه با نشانی shirazemfs.cra.ir/en/public/iran ایجاد شده و در دسترس است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به گزارش نحوه اجرای آیین نامه سامان دهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی از سوی شهرداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، اداره کل مخابرات فارس و شرکت های اپراتور همراه، گفت: با هدف حفظ و ارتقای شاخص های ایمنی، زیست محیطی و سلامت محور، شهرداری نسبت به تعیین تکلیف افزایش ارتفاع و تجمیع دکل های مخابراتی و همچنین مکان مناسب به اپراتورهای مخابراتی برای خدمات دهی بهتر و مطلوب تر به شهروندان اقدام کند.

علی ناصری افزود: با هدف سامان دهی و نظارت مطلوب بر نصب دکل ها و آنتن های مخابراتی و همچنین رعایت اصول ایمنی و سلامت محوری و از بین بردن مزاحمت برای شهروندان، نصب، احداث و تجمیع هر گونه دکل و ایستگاه مخابراتی باید مطابق با آیین نامه مصوب انجام شده و پس از صدور مجوز از سوی شهرداری؛ دانشگاه علوم پزشکی و اداره محیط زیست شهرستان شیراز نظارت های لازم را در این خصوص داشته باشند.

در صد و شصت و پنجمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز، موضوع راه اندازی ۱۰ بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد در شیراز و ارائه برنامه زمانبندی برای بهره برداری از بازارچه های باقیمانده در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز مطرح به بررسی شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها