برنامه گروه‌های افراطی در روز تحلیف ریاست جمهوری/ معترضین قصد حمله به بایدن را دارند؟

واشنگتن پست گزارش کرد، گروه‌های راست افراطی آمریکا قصد دارند تا پیش و پس از مراسم تحلیف جو بایدن در ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی دست به اعتراضاتی بزنند.

برنامه گروه‌های افراطی در روز تحلیف ریاست جمهوری/ معترضین قصد حمله به بایدن را دارند؟

این روزنامه نوشت، دسترسی به نشنال مال و سایر نواحی عمومی در واشنگتن دی.سی در روز برگزاری مراسم تحلیف مسدود می‌شوند. این نخستین مراسم تحلیف ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که جمعیتی در آن حضور ندارد.

با وجود حضور و استقرار بیش از ۲۰ هزار نیروی گارد ملی، گروه‌های راست افراطی آمریکا هنوز هم تمایل دارند تا انتقال قدرت از ترامپ به بایدن را با برگزاری راهپیمایی‌های بزرگ در سراسر واشنگتن دی.سی در روزهای منتهی به برگزاری مراسم تحلیف و در جریان آن دچار اختلال کنند.

واشنگتن از ششم ژانویه که زمان هجوم به ساختمان کنگره بود، در تدابیر امنیتی شدیدی احاطه شده است. خشونت‌ها در آن روز باعث کشته شدن پنج تن شد و از آن زمان، بیش از ۷۰ تن هم دستگیر شده‌اند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ستم‌دیده
    0

    استیضاح‌بایدن‌رشوه‌خور‌مفنگی

  • وگور
    0

    برعکس هیچ اتفاقی نمی افتد چون مجددا پولی برای این کار دریافت نکرده اند این پول ها توسط حکام عربستان سعودی بحرین و امارات پرداخت می شده اتفاقی نمی افتد چون برای دوره های بعد ترامپ مشکل ساز خواهد شد...ممکن است در گوشه کنار برخی سمپات های جاهل دست به برخی اقدامات بچه گانه بزنند...

  • افشار
    0

    آقا من چاره ای نداشتم جز اینکه زیر این پست برای تهیه کننده محترم پیغام بگذارم: در نظر سنجی ریاست جمهوری شما هم مانند دوستان گزینشی چند نفر رو انتخاب کردید و میگید به کدام رای میدهید لااقل گزینه هیچکدام رو هم میزاشتید تا ما هم بتونیم رای بدیم. من فکر میکنم 90 درصد مخاطبین شما با این حرف من موافقند. شما رسانه اید و تاریخ نگار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها