سخنگوی صنعت برق کشور:

قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم/ اگر کسی از قطع برق دچار خسارت شده اعلام کند و خسارت بگیرد

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم.

قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم/ اگر کسی از قطع برق دچار خسارت شده اعلام کند و خسارت بگیرد

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به برنامه توانیر برای قطعی برق گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم. توصیه ما به مردم این است که ۱۰ درصد از مصرف برق و گاز خود کاهش دهند تا در کشور خاموشی نداشته باشیم.

رجبی مشهدی بیان کرد: کاهش محدودیت در تأمین گاز مورد نیاز صنایع، کاهش مصرف سوخت مایع در نیروگاه‌ها، عدم افت فشار و یا قطع گاز در مناطق سردسیر انتهای شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی ناشی از کمبود سوخت در نیروگاه‌ها بخشی از منافع حاصل از مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی و تجاری است.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود: در روزهای تعطیل ۳ تا ۴ هزار مگاوات مصرف برق کاهش پیدا می‌کند، ولی در روزهای عادی با توجه به شروع کار ادارات مجدد مصرف برق افزایش پیدا می‌کند.

او در ادامه با بیان اینکه آیا امروز خاموشی در تهران داریم یا خیر؟، گفت:ما برنامه ریزی برای قطع شدن برق نداریم، ولی اگر صرفه جویی شود اصلا قطعی برق نخواهیم داشت.

رجبی مشهدی در خصوص خسارت‌های ناشی از قطع شدن برق به وسایل خانگی بیان کرد:در حال حاضر چیزی به عنوان خسارت به ما اعلام نشده است. این موضوع در حال بررسی است و اگر مشترکان خانگی خسارت دیده باشند با نظر کارشناسان مربوطه ثبت و پرداخت می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اخه من موندم چرا بایدبرق قطع بشه مگه دانشگاهاومدارس تعطیل نیست پس چرا بازهم با کمبودبرق مواجه هستیم بابا این برق فطع میشه پکیچ وآب واینترنت که بچه هادرس میخواندهم قطع میشه چقدربه این ملت ظلم میکنیید

  • حمید
    0

    بیت کویین مهمتر از مردمه.............

  • رسول
    0

    شما از ما جریمه نگیرید امیدی به پرداخت خسارت نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها