مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مدارس مازندران با وجود شرایط قرمز بازگشایی نمی شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به اینکه ۱۰ شهر مازندران شرایط قرمز کرونایی دارد،مدارس این استان بازگشایی نخواهد شد.

مدارس مازندران با وجود شرایط قرمز بازگشایی نمی شود

علیرضا سعدی پور در خصوص وضعیت مدارس مازندران در این روزها که زمزمه بازگشایی مدارس و حضور برخی پایه های تحصیلی در برخی استان ها به گوش می رسد اظهارکرد: پایه های اول و دوم ابتدایی براساس اعلامی که از طریق ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش شده است در مناطقی که زرد و آبی هستند می توانند حضور پیدا کنند.
وی افزود: حضور عوامل اجرایی همانند معاونان و مدیر مدرسه مثل شیوه نامه ای که ادارات حضور می یابند است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در خصوص هنرستان ها، فنی و حرفه ای و کار و دانش که دارای دروس عملی و کارگاهی هستند حضور دانش آموزان در مناطقی که زرد و آبی است صورت می گیرد و این موضوع شامل مناطق نارنجی و قرمز نیست.
سعدی پور با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا مازندران جزو مناطقی است که ۱۰ شهر آن قرمز و مابقی نارنجی است، تصریح کرد: فعلا این اعلام تا بهمن ماه است و منتظریم تا پس آن تعیین تکلیف شویم.
وی تاکید کرد: با این اوصاف در استان مازندران که ۱۰ شهر آن قرمز است مدارس بازگشایی نمی شود و این روند تا زمانی که وضعیت استان به حالت زرد یا آبی درآید ادامه می یابد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها