افتتاح ۴ پروژه راهداری ملایر در دهه فجر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان ملایر از آماده بهره برداری چهار پروژه راهداری در دهه فجر خبر داد و گفت: مجموع تعداد اشتغال ایجاد شده برای این پروژه ها ۱۱۰ نفر است.

افتتاح ۴ پروژه راهداری ملایر در دهه فجر

سیداسماعیل صفوی‌زاده افزود: پروژه ایمن سازی نقطه پرتصادف پیچ سردخانه با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیون تومان، در محور ملایر- بروجرد شامل اجرای روکش آسفالت، اجرای شیار لرزاننده و تکمیل تابلو و علائم آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه پروژه ایمن سازی نقطه پرتصادف پیچ مهرآباد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در محور ملایر- همدان آماده بهره برداری است، اظهار کرد: این پروژه شامل اجرای روکش آسفالت، اجرای شیار لرزاننده، نصب گاردریل در نقاط پرتگاهی و تکمیل علائم است.

صفوی زاده با بیان اینکه برای تکمیل پروژه مهم روکش آسفالت محور ملایر- اراک ۹ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این پروژه شامل اجرای روکش آسفالت به طول ۱۱ هزار متر و عرض ۱۲ متر است که در دهه فجر با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول از افتتاح پروژه بیس و آسفالت لاین کندرو حاجی آباد در محور ملایر- همدان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: این پروژه شامل اجرای بیس و آسفالت لاین کندرو حاجی آباد به طول ۵۴۳ متر و عرض ۱۲ متر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر در مورد اقدامات انجام شده این اداره در بحث توزیع لاستیک دولتی نیز بیان کرد: از ابتدای شروع طرح توزیع لاستیک توسط اداره راهداری تاکنون تعداد ۲۰۰۶ حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان توزیع شده است.

وی مطرح کرد: در این طرح، لاستیک سایز اتوبوس تعداد ۳۱۲ حلقه، لاستیک سایز ۳۸۵ تعداد ۲۹۸ حلقه، لاستیک سایز مینی بوس تعداد ۱۶۸ حلقه، لاستیک سایز ۲۴*۱۲ تعداد ۳۸۸ حلقه، لاستیک سایز ۳۱۵ تعداد ۵۲۸ حلقه و لاستیک سایز خاوری تعداد ۳۱۲ حلقه در بین رانندگان متقاضی توزیع شد.

صفوی زاده در پایان به انجام عملیات خط کشی در محور ملایر- بروجرد لاین برگشت از سه راهی آورزمان به طرف پل حرم آباد، خط کشی آسفالت محورشوشاب- آورزمان و رنگ آمیزی و پاک کردن تابلوی محور ملایر- سامن اشاره کرد و گفت: بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان به طور مستمر در دستور کار ما قرار دارد و انجام می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها