شبکه خبری سی‌ان‌ان:

پلوسی احتمالا طی روزهای آتی طرح استیضاح ترامپ را به سنا می‌فرستد

یک منبع مطلع گفت، انتظار می‌رود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مفاد استیضاح دونالد ترامپ را ظرف روزهای آتی به سنا ارسال کند.

پلوسی احتمالا طی روزهای آتی طرح استیضاح ترامپ را به سنا می‌فرستد

به گزارش خبر فوری ، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، اظهارات این منبع آشنا به تفکرات رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره زمان ارسال استیضاح دونالد ترامپ به سنا در شرایطی مطرح می‌شود که نانسی پلوسی جمعه درباره زمان انجام این کار اظهارنظری نکرد.

تصمیم پلوسی درباره زمان ارسال رسمی قطعنامه استیضاح به سنای آمریکا هنوز علنی نشده است و دموکرات‌های دو مجلس کنگره و دولت آتی جو بایدن بر سر چگونگی برقراری توازن میان دادگاه استیضاح ترامپ با دستورکار جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا کشمکش دارند. مشخص نیست که پلوسی در چه روزی این طرح را به سنا بفرستد و خودش هم در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه به این نکته اشاره‌ای نداشت.

به گفته سخنگوی نانسی پلوسی، هنوز تصمیمی درباره زمان انجام این کار اتخاذ نشده است.

پلوسی جمعه گفت: در مورد زمانبندی، همانطور که من یک هفته پیش در ششم ژانویه گفتم، یک شورش آشکار در پایتخت ایالات متحده با تحریک رئیس جمهوری ایالات متحده رخ داد. یک هفته بعد از آن در چهارشنبه، این رئیس جمهور در مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد. این مساله به حدی فوریت داشت که آنها اکنون روی بردن آن به سنا کار می‌کنند و در اولین فرصت شما را درباره زمان آن مطلع می‌کنم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها