واکنش سحلشوری به توهین قالیباف به روحانی از تریبون مجلس

 نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد، گفت: ناسزا گفتن و تهمت زدن تراز و شأن مجلس را پایین می‌آورد.

واکنش سحلشوری به توهین قالیباف به روحانی از تریبون مجلس

پروانه سحلشوری درباره توهین و تخریب برخی اشخاص سیاسی توسط نمایندگان مجلس یازدهم در فضای مجازی گفت: جماعتی همیشه به خود حق می‌دهند هر طوری که می‌خواهند در مورد بقیه حرف بزنند و برخورد کنند.
وی با اشاره به سخنان نماینده ابهر در خصوص فائزه هاشمی دختر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنوان کرد: در جایی مشاهده کردم که آقای شجاعی متنی با این مضمون نوشته‌اند که نمی‌خواهند اخلاق را زیر پا بگذارند و چنین گفتمانی هدف شان نبوده است اما خب حرفی که زدند درست نبود.

سلحشوری به حواشی حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس و اظهارات رییس مجلس خطاب به اسلامی مبنی بر اینکه «ماسکت را بردار، اینجا رییس جمهور نیست»، اشاره کرد و گفت: این سخنان هم یک نوع توهین است. توهین شاخ و دم ندارد. ناسزا گفتن و تهمت زدن اولین کاری که می‌کند تراز و شأن مجلس را پایین می آورد، از مجلس هم انتظار نمی‌رود در این سطح گفت وگو شود.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد:هنگامی که توئیت نماینده ابهر را را در خصوص خانم هاشمی خواندم فکر کردم اشخاصی موسوم به تندروها یا ارتش سایبری‌ها توئیت کرده‌اند. فکر نمی کردم یک نماینده مجلس چنین حرفی را زده باشد، زیرا معمولا این رفتارها از چنین افرادی سر نمی‌زند.

وی خاطر نشان کرد: یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد اما مشاهده می‌کنیم در مجلس یازدهم چنین رفتارهایی وجود دارد. حتی اگر آقای قالیباف مشاجره‌ای با رئیس‌جمهور دارد نباید بگونه ای رفتاری کند تا حرمتی شکسته شود.

نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شاید در کشورهای دیگر چنین درگیری‌هایی بین دولتمردان وجود داشته باشد اما در جایی مانند کشور ما که اخلاق اسلامی وجود دارد همچین رفتاری در تراز دینی ما نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که فضا به سمت اقتدار گرایی پیش میرود یک عده هم در این میان به خودشان اجازه می‌دهند بعضی حرفها را بزنند. کافی است شما حرفی بزنید و به نهادی که قدرت دارد متصل نباشید آن موقع انواع شاکی‌ها از جاهای مختلف سر در بر می آورند،اما اگر از این‌ افراد شاکی شوید مسیر دشواری در پیش خواهید داشت.

سلحشوری با بیان این که فشار افکار عمومی می‌تواند از بسیاری بی اخلاقی‌ها جلوگیری کند، بیان کرد: فشار افکار عمومی باعث شد تا حدی نماینده ابهر عقب نشینی کند. فشار افکار عمومی باعث شد در روزنامه کیهان آقای شریعتمداری بگوید حرف آقای صدیقی درست نبوده است. از این رو معتقدم مردم نباید خودشان را دست کم بگیرند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • علیرضا
    0

    ای خانم سلحشوری ، اینقدر شما نمایندگان و وزارا تو این سالها انواع سوءاستفاده ها کرده اید که اکثر مردم به بچشم دزد،اختلاسگر و رانتخوار نگاه میکنند بعد توقع دارید براتون شان و منزلت هم قائل باشند!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • دادفر فتاحی
    0

    خواهر من مردم قیم نمیخوان حناتون دیگه رنگ نداره.

    نظرات شما -
    • چی بکم والاه
      0

      نزاکت وادب واجبترین خصوصیات هر انسانیست *

  • مهرداد سربندی
    0

    خانم سلحشوری بسیار محترم اول ببینید قالیباف رئیس چه مجلسی است. چنین مجلسی رئیسی در حد و اندازه قالیباف کفایتش می کند. مجلسی که برای اعدام رئیس جمهور نقشه می کشد. چرا به توهین هایش اعتراض می کنید. بگذارید توهین کنند ولی دست به کشتار و جنایت نزنند. مجلسی که هر کدام از نمایندگانش با ده بیست هزار رای از صندوق بیرون آمده اند . بهتر از این نمی شود. مجلسی که 8 ماه است هنوز نتوانست یک لایحه یا طرح قانونی که باری از دوش کشور بردارد را تصویب کند بسکه درگیر توهین و تهمت به دولت است شما از او چه انتظاری دارید. خب در این مجلس آقای قالیباف که تافته جدا بافته نیست. او هم یکی از همین نمایندگان هتاک است که با لابی گری و گیس و گیس کشی با میر سلیم و زاکانی رئیس شد. حالا شما انتظار معجزه از این جماعت داشته باشید از بزرگواریتان است.

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      خانم سلحشوری یکی از آدم های با حال مجلس قبل بود. به شدت هو چی. به شدت خرابکار. همیشه دو پهلو حرف میزنه و تیغ میکشه توی صورت کشور. به بهانه اقتصاد، پای شرف همه ایستاده. البته این یکی نیست. همشون همینن. تو هم ترمز دستی رو بکش . خیلی داری تند میری.

  • کاربر ناشناس
    0

    اول کلمه نام خانوادگی این خانم درست نیست دوم به تو چه مربـط است چکاره ای یک دوره رفتی مجلس زبان باز کردی روحانی رییس جمهور کرناست

  • احمد
    0

    خانم سلحشور میشه لطفا چند سطر در خصوص خدماتی که خود شما برای این مملکت انجام دادید تا حقوق و امکانی که گرفتید حلال باشد را مطرح نمایید تا جایی که بنده یادم هست بیشتر بدنبال جنجال بودید تا اقدام لطفا خاموش!

  • دادفر فتاحی
    0

    جنابِ چی بگم من چه توهینی کردم پایین تر یه نظر عالی و علمی دادم . شما بلد نیستی جواب بدی برو یاد بگیر بعد تو رسانه بنویس.

  • امین
    0

    خانم سلحشور حالا آقای قالیباف پشت تریبون ی حرفی را زده جناب روحانی صداش درنیومده شما حرفتو قورت میدادی فردا هم برو سر کوچتون به همسایه هاتون بگو بخاطر این کارهاتون نمیزارن رئیس جمهور خانم تو انتخابات شرکت بکنه شرمنده با تشکر از خبر فوری ،

  • یا مهدی
    0

    چرا اینقدر گیر به روحانی بدبخت می دید بخدا این بنده خدا کاره ای نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها